favoritele lunii octombrie

         Luna octombrie a fost o luna in care am descoperit produse noi, care m-au cucerit si despre care vreau sa va povestesc.


          Cele mai multe descoperiri le-am facut pentru podoaba capilara.
         Am descoperit secretul de a tine parul la locul lui: gama Parusan, sampon stimulator si tonic energizant. Ultimul este leave-in. Ambele se aplica pe scalp. Mai multe puteti citi aici.
          Am folosit cu mare drag Nivea Repair si chiar m-a convins sa folosesc balsam. Daca ma cititi de ceva timp stiti ca eu nu prea folosesc balsam. In general raman la o masca (home-made cu ulei de cocos despre care am scris mai pe larg aici, sampon, o masca din comert daca nu am folosit una home-made si neaparat un produs leave-in, pentru a-mi mai linisti firele rebele. Puteti citi impresiile mele despre samponul si balsamul Nivea Repair and Targed Care mai pe larg aici.

         Am folosit si serul pentru varfuri despicate de la Avon. Il am si pe cel in noul ambalaj si noua formula (cred), dar nu l-am testat inca. Aceste imi place, nu lasa varfurile despicate la vedere.


          Un exfoliant de la Avon, Pefectly Purifying, care imi place si dupa ce am sa mai termin din depozit ☺, am sa-l recumpar. 
           Este frig afara asa ca m-am intors la untul de corp Ziaja cu aroma de portocale. Mirosul sau natural ma da pe spate si acum. Puteti citi aici mai multe despre el.
           Am remarcat ca aveam niste cearcane destul de pronuntate si cum nu sunt adeptata machiajului zilnic (pentru ca am impresia ca imbatraneste) atunci prefer sa previn decat sa tratez. Am spus aveam si nu am, pentru ca la momentul cand scriu aceasta postare am remarcat ca sunt deja prezentabila. 😉 L-am folosit si inca il mai folosesc in fiecare seara, imediat dupa demachiere. Intra relativ repede in piele.
          Oja este Orly din noua colectie Breathable, nuanta Give me a break. Textura este de gel si se mentine bine pe unghii.


         Mi-au placut mai multe filme in luna ce s-a incheiat. Unul dintre ele este The secret life of pets.


          Un alt film care a fost pe placul meu este Mothers and daughters. Va dati voi seama despre ce este.


          Un film mai vechiut despre curse: Drive. Are o nominalizare Globul de Aur, 3 nominalizări BAFTA, un premiu şi o nominalizare Cannes.


         Tot vechiut, dar merita vazut. Este mai politist un pic: Henry's crime.


         Care sunt preferatele voastre?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman