NIVEA Repair and Targeted Care

             In sezonul rece firul de par trebuie sa faca fata frigului de afara. Stiti deja ca am facut o obsesie pentru produsele de ingrijire a parului si imi place sa testez cat mai multe. Am noroc si cu parul meu care nu e pretentios si imi permite sa folosesc o multime de produse.


           In anotimpurile reci ale anului, din cauza diferentelor de temperatura dintre exterior si interior, firul de par se deshidrateaza mai usor, isi pierde stralucirea si flexibilitatea, ajugand astfel la degradare si varfuri despicate. Pentru a mentine sanatatea parului tau, in special în sezonul rece, NIVEA iti pune la dispozitie gama revolutionara destinata ingrijirii parului degradat, tern, cu varfuri despicate – NIVEA Repair and Targeted Care.

           Samponul si balsamul NIVEA Repair and Targeted Care au fost concepute cu ajutorul tehnologiei Kera Detect, un sistem inteligent de reparare ce conţine o combinaţie unica de trei ingrediente active complementare care au rolul de a identifica zonele degradate si a repara firul de par exact acolo unde este nevoie.

         Mi-a placut foarte mult acest sampon, s-a potrivit cu nevoile parului meu. Lasa parul curat, asa cum promit. Are o textura cremoasa, face spuma, iar mirosul e cel clasic Nivea.


           Tehnologia Kera Detect este o combinatie unica de trei elemente active complementare ce ajuta la repararea in profunzime a firului de par:

1. Componenta regeneranta detecteaza portiunile afectate de la suprafata firului de par, reparand exact
acolo unde este nevoie, ingrijind eficient parul.

2. Pantenolul patrunde in profunzime, avand capacitatea de a hidrata parul si a-i conferi rezistenta din interior.

3. Keratina lichida adera la suprafata firului de par, repara chiar si cele mai mici urme de degradare, alcatuind un strat de protectie.

            Nu prea folosesc balsam, dar acesta mi-a schimbat parerea. L-am bagat imediat in teste si de la prima utilizare mi-a placut. Mi-a lasat parul matasos, hidratat, usor de coafat. Imi place senzatia de par moale, extrem de fin. Este usor de aplicat si are o textura lejera.


Pret recomandat sampoane: 13,68 Lei, 250 ml; 18,85 Lei, 400 ml
Pret recomandat balsamuri: 13,68 Lei, 200 ml

           Astfel, samponul si balsamul NIVEA Repair and Targeted Care ingrijeste, fortifica si protejeaza parul, conferindu-i sanatate, stralucire si rezistenta, in timp ce tu te bucuri fara griji de frumusetea sezonului rece!
           Fac o echipa foarte buna pentru parul meu. Sunt incantata si multumita de rezultate, produsele imi plac si cu siguranta vor intra in rutina mea. Le recomand cu cel mai mare drag!

         Le-ati incercat?

Comentarii

  1. Eu folosesc foarte multe produse de la Nivea.Sunt foarte bune si accesibile.Am incercat balsamul care este minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am mai povestit pe blog despre produse de la ei. Le folosesc cu drag :-)

      Ștergere
  2. Imi plac produsele Nivea, au preturi foarte accesibile si sunt bune calitativ

    RăspundețiȘtergere
  3. eu iubesc Nivea asa, in general, este cea care a dus greul, cum se zice...cand nu erau de nici-unele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit si eu samponul si balsamul Repair and targeted care. Ma declar multumita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place Nivea tare mult, mereu ne uimește cu câte un produs nou!

    RăspundețiȘtergere
  6. O intrebare: acest sampon se potriveste doar femeilor, sau exista si varianta pentru barbati?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este special pentru femei, dar Nivea are grija si de voi si are produse special create pentru voi :-)

      Ștergere
  7. Eu folosesc balsam de fiecare data pentru altfel parul meu este atat de aspru ca zici ca l-am spalat cu sapun de casa. Cu orice sampon il spal se repeta istoria asa ca eu am in permanenta atat sampon cat si balsam. O perioada, destul de lunga, eram consumatoare Nivea dar am migrat spre concurenta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea foloseam balsam. Masti insa mereu si produse leave in.

      Ștergere
  8. Preturile acestor produse este accesibil si nu ma indoiesc de calitatile sale

    RăspundețiȘtergere
  9. N_am mai folosit de ceva vreme....Dar îmi plăceau😊

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit aceste produse dar gama Nivea in general este foarte buna. Raport calitate pret este bun :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Din nefericire am un scalp foarte greu de intretinut si un par mixt cu fir subtire. Probabil samponul m-ar forta sa ma spal la 2 zile iar balsamul sa faca rau din cauza faptului ca firul meu de par fiind subtire e si destul de fluffy mai ales pe jumatatea lui grasa. Unde mai pui ca fac parte din (probabil) minoritatea care nu agreeaza mirosul clasic Nivea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place aroma lor. Uneori ma plictisesc de ea, dar in general nu folosesc acelasi produs de doua ori la rand. Mai pun si alte produse intre ele.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante