Printesa gheturilor - Camilla Läckberg (Seria Fjällbacka #1)

           Visul vietii mele a fost intotdeauna acela de a scrie romane politiste. Primul a devenit realitate in 2003, cand Printesa Gheturilor a fost publicata in Suedia si acum, cea de-a saptea mea carte, Paznicul Farului, a ajuns pe rafturile din Suedia, in timp ce drepturile de publicare ale cartilor mele au fost vandute in peste 30 de tari din intreaga lume. Aici, pe site-ul meu puteti sa va informati despre mine, despre cartile mele si despre Fjällbacka, locul unde am crescut si scena tuturor crimelor mele. Cele mai multe dintre personajele cartilor mele sunt fictive, dar unele sunt oameni reali, vii, din zona si eu va voi spune mai multe despre ei in aceste pagini. Lectura placuta!”.


           Cartea incepe cu printesa gheturilor, Alexandra Carlgren-Wijkner, care este gasita moarta in cada. Romanul prezinta cum banii si gura lumii distrug vietile celor din jur.
           Criminalul nu este cel asteptat si de fapt nici crima nu si-a avut rostul, dar asta veti afla citind romanul. Autoarea ne plimba printre personaje incercand sa ne pacaleasca sa credem ca ei sunt ciminalii. Pe parcurs descoperim si ca Alexandra era insarcinata cand a murit si nu sotul era tatal copilului.
         Cartea mi s-a parut trista, multe dintre personaje au un destin tragic, dureros.

         Printesa gheturilor este romanul de debut al scriitoarei. Peste 1 milioan de exemplare din Printesa gheturilor numai in Suedia, reprezinta o cifra impresionanta! Cartea poate fi cumparata de aici.
          Recenziile celorlalte carti din serie le gasiti aici: Printesa gheturilor, Predicatorul, Cioplitorul in piatraPiaza reaCopilul german, Sirena,  Paznicul farului, Fauritoarea de ingeri si Imblanzitorul de lei.


          „In Fjällbacka nu erai niciodata singur, ceeace putea fi atat bine, cat si rau. Oamenilor le pasa de vecinii si semenii lor si nu ii scapau din ochi. Uneori se mergea prea departe…”.

         „-Ti-am spus ca saptamana trecuta a fost cineva acasa la Alex intr-o seara. Ceea ce nu ti-am spus a fost ca cineva a intrat in casa in vreme ce ma aflam acolo. Cineva care a urcat direct in dormitor si a luat ceva. La inceput nu mi-am putut da seama ce anume, dar apoi am verificat ultimul numar apelat de Alex. Era numarul tau de mobil si atunci mi-am amintit ce lipsea din camera. Am aceeasi carte acasa."

          „-Julia este unica mostenitoare a averii lui Nelly Lorentz.
          Patrick tocmai sorbea din vin si paru ca aceasta intra pe calea gresita, fiindca tusi, apoi se prinse de piept. Lacrimi ii aparura brusc in ochi din cazua disconfortului.
          -Scuza-ma, ce ai spus? intreba Patrick cu o voce chinuita."

        Ati citit seria? Va tenteaza?

Comentarii

  1. Imi cam trece cheful cand spui ca e trista, ca personajele au un destin tragic...
    Ma mai gandesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3