Unboxing #17

          Nu v-am mai aratat ultimele comenzi care au venit asa ca e timpul pentru un nou unboxing.


         Daca imi urmariti blogul stiti ca nu sunt straina de produsele Skin So Soft. Ambele sunt creme de dus: una cu ulei de macadamia si una cu ulei de argan.

           Rare Pearls este unul din parfumurile mele favorite de la Avon.  Am testat si noua sticluta si nu am detectat vreo modificare in formula. Imi place si voi continua sa-l cumpar.


       Si produsele Planet Spa sunt pe placul meu: 2 sticlute cu elixir de baie si o crema, o masca peel-off si un ulei esential.


        La capitolul machiaj avem 2 produse din gama Luxe: si un rimel si un ruj este in nuanta Polished Rose.





si 2 rujuri Shine Burst: Peach Punch si Tangerine Gleam (chiar asa se scrie).



              Parfumurile lor imi plac. De data aceasta avem Alpha (for her).


          Gelurile de dus de la Avon sunt ieftine si bune.




          Voi ce produse ati mai cumparat in ultima perioada?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman