Vanilie by Bottega Verde

             Lunile fug ca un sul de frunze tomnatice, care alearga catre iarna. Intre timp am dat o noua comanda pe Bottega Verde si de aceasta data am intins mana dupa vanilie. 


            Imi place vanilie si cele mai recente descoperiri vanilate sunt de la Bottega Verde: apele de toaleta Vanilie neagra si Petale de vanilie.


           Este un parfum dulce, misterios, picant.
note de varf: dulce, aromatice: flori de vanilie, lapte de cocos si seminte de cafea;
note de mijloc: fructate, florale: tuberoza, flori de heliotrop, piersica si zmeura;
note de baza lemnoase: paciuli, malt, boabe de vanilie si mosc

           Descriere oficiala:
           Prin definitie feminin si intrigant, acest produs este construit in jurul magiei vaniliei negre, alaturi de eleganta misterioasa si cuceritoare a orhideei, extrem de indragita de-a lungul timpului pentru gratia petalelor sale si pentru dulceata fermecatoare a parfumului sau, fiind leagan mangaietor de vise si regina absoluta a celor mai profunde emotii. Este dominat de note dulci si rafinate, dansand in jurul unui buchet de flori, in care se furiseaza vibratii delicioase si delicate de fructe, trezind eleganta naturala a fiecarei femei.

           Ambalajul este clasic. Sticla este micuta si transparenta. Persistenta este medie, de cateva ore, pentru o apa de toaleta este mai mult decat ok.  Aroma este relativ intensa.

          Il gasiti aici.


             Petali di Vaniglia este un parfum nou, lansat in acest an.

note de varf: vanilie, portocale dulci, pelin, ceai alb;
note de mijloc: piper negru, vanilie;
note de baza: malt, boabe de vanilie, ambrette (seminte de mosc), mosc alb

          Descriere oficiala:
          Dulce si delicat precum petalele catifelate de vanilie, invaluie pielea gratios si lejer intocmai celei mai valoroase matasi; minunata simfonie olfactiva, seduce prin prezenta portocalelor dulci din Sicilia si a notelor fine de ceai alb si pelin; inima sa adaposteste divine acorduri de condimente, invaluite in dulceata vaniliei, devenind un caleidoscop de emotii pentru a trezi o deosebita stare de bine cu fiecare picatura care atinge pielea;

           Sticluta este la fel ca a precedentului. Apa de toaleta este mai persistenta. Se gaseste aici.


          Sigur, fiecare din noi percepe parfumurile in mod diferit. Tine de ph,  chimie, uleiuri, mixuri si mai ales preferinte personale.  Daca iti place vanilia aceste alegeri cred ca vor fi pe placul tau.

          Ce fel de parfumuri va plac?

Comentarii

  1. M-ai atins la punctul sensibil, la punctul parfumat. Trimite un puf sa il simt cum miroase.

    RăspundețiȘtergere
  2. super produse, urmeaza si cutiuta mea, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu imi plac parfumurile cu miros de vanilie, dar mama mea e innebunita dupa ele! Mersi pentru ideea de cadou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac parfumurile cu vanilie. :-)

      Ștergere
  4. Nu-mi plac parfumurile de vanilie, dar imi plac cele care au note de vanilie. E ciudat, deci unele imi plac, altele nu.
    Sunt curioasa daca acestea mi-ar placea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac parfumurile de toate felurile. Bine, sunt si multe care nu-mi plac.

      Ștergere
  5. O combinatie interesanta de arome. Eu ador parfumurile!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am luat si eu gelul cu vanilie neagra si am primit si un sapun si am ramas uimita de cat de bine pot sa miroasa! nu e nimic greu in aroma si totusi e atat de plina :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa si eu de gelul de dus cu vanilie neagra.

      Ștergere
  7. Imi place parfumul, imi face cu ochiul. Si are si 50% reducere. Super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general ma uit dupa promotii. Nu prea imi vine sa cumpar ceva la pret standard, sau redus putin cand stiu ca o sa fie redus dupa :-D

      Ștergere
  8. Ador mirosul de vanilie.Cred ca o sa-l incerc curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca al doilea e mai mult pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu cum sunt parfumurile de la Bottega Verde dar imi plac sticlutele ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am încercat parfumuri de la Bottega verde dar cred ca miros super si sunt persistente. Nu fac rabat de la calitate. Parfumul cu vanilie neagră L-as încerca si eu

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman