Piesa vestimentara must-have a tuturor sezoanelor

         Buna dragilor! Oficial a venit iarna!

         Cand nu ai inspiratie pentru alegerea unei tinute alege o camasa. Orice piesa veti alege se va potrivi perfect in jurul ei.


           Camasa este piesa vestimentara pe care trebuie s-o aveti in garderoba. Au depasit de mult incadrarea doar in tinutele office. Se pot purta  in toate sezoanele si asorta cu diverse piese, in functie de evenimentul si locatia aleasa.

           Dungile, mai mult decat imprimeurile florale, pot da viata unei tinute tomnatice. Imi plac camasile si nu renunt sa le port nici macar iarna.
          Daca vremea de afara nu tine cu noi puteti sa le purtati cu un pulovar peste camasa. Exista nenumarate posibilitati in crearea outfiturilor si a trecut testul timpului.


           Va las cu cateva poze si sper ca tinuta aleasa de mine sa va inspire!





Camasa: WSdear
Blugi: Mango
Ghete: Lasocki


         Mai multe topuri ieftine, dar foarte faine gasiti: aici.

Comentarii

  1. Foarte frumoasă cămasa. Îmi plac camașile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac, desi nu am asa multe! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. In general nu imi plac camasile si nici imprimeurile in carouri, dar recunosc ca tie iti sta bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit și eu de curând de la șeful meu o cămașă tare drăguță, cu un imprimeu army gri și ceva inserții de material de jeans, dar am purtat-o o singură dată, pentru că nu prea mă pricep la călcat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ce am văzut se poartă mult în varianta roșu cu negru și sunt chiar de efect.

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte draguta camasa , un singur sfat as vrea sa ti dau , care mi s-a dat si mie , incearca sa faci pozele un pic mai mari , pupici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe blogspot nu cred ca se poate modifica dimensiunea pozelor. Te pup si eu

      Ștergere
    2. Bineinteles ca se pot modifica dimensiunile pozelor si in HTML le poti face inclusiv orice marime vrei (fara sa depinzi de dimensiunile standard pe acre ti le ofera Blogger). Si eu te-as mai sfatui sa-l rogi pe cel care iti face pozele sa ti le faca fie de jos, fie de la acelasi nivel cu tine. Si sa nu mai tai niciodata poza la nivelul incheieturilor (cum ai taiat prima la glezne).

      Ștergere
    3. Nu am taiat. Asa a fost poza facuta. In general sunt facute de la acelasi nivel cum zici si tu. Nici nu am remarcat ca ghetele apar pe jumate in prima poza. Am sa tin cont de ultima observatie in mod cert. Multumesc :-)

      Ștergere
  7. Draguta camasa. Mi se pare potrivita si pentru o tinuta de oras dar si la servici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie in plac carourile in carouri! Anul acesta chiar au avut succes in garderoba mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. De mult n-am mai purtat camasa. Am devenit cam comoda :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante