Seturi cadou pentru sarbatori cu Farmec

            Au mai ramas doar trei zile pana la Craciun si probabil ati ajuns pe ultima suta de metri cu pregatirile. Daca nu ati stabilit inca toate darurile pe care le veti lua celor dragi, Farmec v-a pregatit casete cadou, la preturi promotionale.
           Unul din avantajele seturilor este ca primesti cadou si o poseta, gentuta sau un portfard, in functie de cum sunt ambalate produsele.


            Deoarece decembrie este considerata luna cadourilor, Farmec preintampina problema gasirii cadoului perfect si puteti gasi casete in functie de varsta. 

             Unul din cele mai bine vandute produse sunt fiolele cu acid hialuronic. Setul mai contine si un lapte demachiant. Borseta este cadou la achizitionarea setului, impreuna cu o reducere de 10%. Acest set este nou lansat.
           O sa-mi fie de mare ajutor in aceasta perioada mai stresanta, dar in care ne dorim sa fim cat mai frumoase si aranjate. Fiolele cu acid hialuronic sunt in numar de zece si fiecare din ele are doi ml.Sunt convinsa ca veti surprinde cu acest dar.




             V-am aratat cu ce imi voi rasfata tenul in acesta perioada, dar de par nu ne ocupam? Am o noua placa de par si evident trebuia sa ma preocupe si ingrijirea podoabei mele capilare.  Asa ca am apelat cu incredere la un ser termoprotector de la Gerovital. Este foarte laudat prin blogosfera. Il voi folosi cu spor in aceasta perioada si voi reveni cu un review mai detaliat despre el.
            Serul nu a venit singur, ci insotit de un sampon regenerant. Asa cum vedeti pe ambalaj pretul samponului este redus cu 50%.


            Ambele seturi contin produse indispensabile in rutina noastra de frumusete si va pot ajuta chiar si in situatia in care nu cunoasteti prea bine gusturile celor dragi.


            Profit de ocazie ca sa va urez Sarbatori fericite! Multa pace, liniste si implinirea dorintelor!

Comentarii

  1. Mi se par foarte utile aceste seturi cadou, mai ales acum in luna cadourilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite si tie! Sa ai parte numai de oameni frumosi langa tine ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. I am luat deja mamei un set Gerovital cu Crema intens hidratanta si un deodorant, a fost foarte incantata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase cadouri! Ai ce alege :) .
    Craciun fericit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit si sarbatori minunate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. I-am cumparat si eu mamei un set de la Farmec cu 2 creme. A fost tare incantata de ele

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante