Clubul iubitoarelor de ciocolata - Carole Matthews

          Clubul iubitoarelor de ciocolata este un bestseller din 2007.  Romanele lui Carole Matthews au fost traduse in 25 de limbi si s-au vandut in peste 2 milioane de exemplare. Doua din cartile ei sunt deja in lucru pentru a fi ecranizate la Hollywood.


            Clubul iubitoarelor de ciocolata este compus din Lucy, Autumn, Nadia si Chantal. Fiecare din cele patru protagoniste are problemele ei si se reunesc la Paradisul Ciocolate oricand una dintre ele da un semn ca are probleme.
             Lucy Lombard e o tanara care e angajata temporar care este intr-o relatie de multi ani cu Marcos, care o tot inseala (chiar destul de pe fata) si apoi isi cere mereu iertare.  O scena asemanatoare este cea in care cursul ei de yoga se anuleaza si ea se duce la Marcos acasa si-l gaseste pe acesta gatind, chipurile pentru un prieten. Lucy este tare surprinsa, intrucat ei nu i-a gatit niciodata si ramane cu adevarat surprinsa cand vine o femeie, care se dovedeste si ea iubita lui Marcos.
            A doua zi, Lucy ii distruge apartamentul: ascunde creveti in pat, manjeste cu ruj canapeaua si ii pune sos in pantofi si costume.

            Autumn provine dintr-o familie bogata si mai are un frate care are mari probleme cu drogurile. Incearca sa-si gaseasca un partener, dar mereu este preocupata sa le fie celorlalti bine si este si usor timida.

            Nadia, singura mama din grup, s-a casatorit impotriva vointei parintilor si a pierdut astfel tot suportul lor. Sotul a insistat sa fie casnica, dar au mari probleme financiare intrucat acesta parieaza.

           Chantal, cea mai frumoasa, cea mai bogata, cea mai eleganta si cea mai mare dintre ele. Casatorita cu un Ted, care la randul lui este bogat, relatia celor doi a devenit dupa un timp lipsita de relatii intime. Dorintele ei nemaifiind indeplinite, prin patul ei se perinda diversi barbati. La un moment dat unul dintre ei o si jefuieste, inclusiv de inelul de logodna si verigheta, care ajung la o valoare de 30.000 lire.

          Cartea Clubul iubitoarelor de ciocolata este deosebita. Prietenia dintre fete este adevarata si se sustin in problemele pe care le au. Chantal incearca sa-si cumpere niste bijuterii adevarate care sa le inlocuiasca pe cele furate, dar exact 30.000 de lire este si datoria facuta de Toby, sotul Nadiei si ea alege s-o ajute pe prietena ei.
            Apoi hotul se hotaraste s-o sune pe Chantal si sa-i dea bijuteriile si tacerea lui in schimbul a 30.000 de lire. Lucy face un plan si va las pe voi sa descoperiti daca reusesc sa recupere bijuteriile sau o incurca si mai rau .

          Romanul se citeste foarte usor si are o multime de pasaje amuzante. De cand am pus mana pe ea am citit-o pe nerasuflate si la final mi-a parut rau ca am terminat-o. Exista si o continuare si abia astept s-o citesc.
           Clubul iubitoarelor de ciocolata o gasiti la  editura all, fiind momentan si la reducere. Merita s-o aveti in biblioteca. Are si o continuare Dieta iubitoarelor de ciocolata.


           „Carole Matthews scrie din tot sufletul! Cititorii vor savura gustul fiecarui cuvant.”  New York Times

            „Clubul Iubitoarelor de Ciocolata este o prajitura de roman... Are toate ingredientele necesare: romantism, prietenie, umor si intriga. Serviti cu placere! Este un desert fantastic.”  Sarah Mlynowski

         „Ce roman dens si convingator despre iubire, viata si, bineinteles, ciocolata! Cu una dintre cele mai bune scene de razbunare scrise vreodata.”   Melisa Senate

               „O sa-mi verific agenda, spun pe un ton taios. Am pe cineva acum si s-ar putea sa am planuri.
               Acum e randul Cuceritorului sa se bosumfle.
               -Credeam ca Marcus tocmai te-a parasit.
              -Femei ca mine nu stau pe piata pentru mult timp, ii raspund cu tafna.
               Sambata la sase dimineata? Nici nu stiam ca exista ora asta."

             „-Treizeci de mii de lire, ii raspunde. Asta m-a facut sa plang. Pe undeva e destul de ironic faptul ca exact suma asta ai de gand sa cheltui pe bijuterii.
            Cred ca toate vedem foarte bine ironia situatiei - pana si Chantal, doar ii stiti pe americani cum stau cu umorul.
            -Poti avea banii, spune Chantal. Poti avea banii astia.
            Toate capetele noastre se intorc inspre Chantal.
            -Este singura solutie practica, spune fixandu-si privirea pe chinurile noastre uimite.
            -Dar am niste conditii, continua ea. Te duci acasa si deconectezi computerul de la internert. Astazi."

            „Agentul isi bazaie poezia in continuare... Stiu ca voi regreta asta mai tarziu, dar ma las cu spatele pe scaun, scuturandu-mi coafura dragalasa in timp ce piciorul mi se balanseaza mai sus. Atunci observ de ce zambea Cuceritorul. Dar e prea tarziu. Azi dimineata cand mi-am pus pantalonii eram atat de perplexa incat nu mi-am observat chilotii care ramasesera in piciorul drept al pantalonului. Acum sunt in jurul gleznei mele, decorandu-mi pantoful, dar pendularea este deja in plina desfasurare asa ca nu mai este nimic de facut pentru a o opri. Miscarea finala a pendularii azvarle chilotii mei lila de dantela drept in mijlocul incaperii, facandu-l pe agent sa se opreasca exact in toiul discutiei."

            Ati citit-o?  Va tenteaza? 

Comentarii

  1. Interesanta carte si pe gustul meu. Chiar vreau sa aflu daca isi recupereaza bijuteriile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit cartea, dar îmi place mult decorul ales de tine, mai ales cel cu dulciuri de la Deluxe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Am o sora mai mare si cred ca o sa se bucure sa primeasca si sa citeasca aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar as vrea sa o citesc...si da! ador ciocolata, cea neagra in mod special!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca este singura ciocolata permisa cand esti la dieta!N-am citit cartea , dar mi-ai trezit interesul pentru ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ar tenta si pe mine, cred ca as visa numai ciocolata cat as citi-o!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca e la fel de buna ca ciocolata, atunci merita citita! Imi place subiectul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau și eu cartea ca ciocolata nu am voie

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant subiectul!E ...dulce!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca aceasta carte mi-ar placea si mie, iar de ciocolata nu mai zic :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciocolata este in topul preferintelor mele. Nu am citit aceasta carte si cred ca daca puna mana pe carte am sa fiu cu atat mai indrptatita sa consum ciocolata

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow!! Chiar imi place cum suna :) . Multumesc de recomandare :) . Titlul nu imi spunea prea multe da acum da :P .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante