favoritele lunii ianuarie

            Pentru ca luna ianuarie se incheie in curand am reusit sa ma mobiliez si astazi vorbesc la timp despre favoritele lunii ianuarie. Cred ca in ultima perioada  am mai vorbit despre favorite cam pe la jumatatea lunii urmatoare. Am cateva produse nou descoperite care au intrat in favorite. Haideti sa vedem impreuna care sunt.


            Uleiul de dus de la Bioderma a intrat in teste de indata ce a ajuns in posesia mea. Ador mirosul acestui gel de dus, imi place si textura. Imi plac tare mult produsele Bioderma. Desi este un ulei de dus nu lasa nici o pelicula uleioasa pe piele. In general la uleiurile de dus ramane un un strat uleios pe piele, care de multe ori dispare cand va stergeti cu un prosop. Nu este deloc cazul acestui ulei. Pana vine review-ul puteti citi mai multe informatii in postarea aceasta.
            Samponul de la Gerovital a facut parte din setul prezentat aici. Urmeaza si aici un review, dar am zis sa-l mai testez un pic intre timp.
          Gelul de dus de la Palmolive cu aroma de capsuna mi-a placut si l-am folosit si un pic altfel. Probabil ca veti fi surprinse. In ultimul timp am folosit uleiul de cocos pentru masti pe care le-am lasat toata noaptea sa actioneze si atunci in general folosesc 2 sampoane. Primul este cel care vreau sa fie puternic si sa scoata grasimea din par, dar in acelasi timp si moale, ca sa-mi lase parul fin. Am incercat acest gel de dus pe post de samponul pentru prima etapa si a functionat extrem de bine. Am si un review pentru cel cu vanilie.


           Nu m-am machiat foarte mult, dar am folosit iluminatorul de la W7. Il gasiti aici cu un pret intre 12-18 lei in functie de promotie. Initial nu mi-a placut. Este un un dupe dupa cel de la The Blam, Mary-Lou Manizer. O sa urmeze o comparatie intre cele 2. Desi acum imi place nu-mi par asemanatoare. Este totusi o diferenta de clasa intre ele, atat in privinta ambalajului cat si a produsului in sine. Mai multe vreau sa va spun la momentul potrivit. Oricum isi merita banii
            Despre balsamul de la Bottega Verde v-am povestit mai multe in aceasta postare. Este favoritul meu si vi-l recomand. Hidrateaza foarte bine buzele, nu doar la suprafata, ofera culoare si ambalajul este rezistent si nu se deschide in poseta.
          Ojele rosii sunt mereu pe gustul meu. Aceasta este real red de la Avon.


           Dupa cum am spus mai sus am folosit foarte mult ulei de cocos in ultima luna si nu numai. Nu l-am folosit doar pentru par. Am vrut sa-mi "curat" atat tenul, cat si picioarele si l-am folosit ca sa mai scap de diverse mici bubite. Ajuta la imbunatatirea calitatii pielii si intra foarte repede in piele. Nu rancezeste foarte usor, asa ca puteti sa-l cumparati cu incredere.

           Uleiul de sambure de struguri are o structura foarte aproape de cea a pielii. Se aboarbe aproape imediat in piele. Imi place cum o lasa si imi place si mirosul usor acrisor. Acesta insa rancezeste destul de repede. Asa ca daca incepeti sa-l folositi nu-l uitati intr-un sertar, pentru ca peste un an nu cred ca va mai fi bun de nimic. Exista si in variante mai mici, de 10 ml si mai mari de 100. Al meu este la 50 ml.


             Acum citesc o carte foarte faina, Printesa statornica de Philippa  Gregory si asa am ajuns sa vad si un film despre Thomas Moore, cel care nu a acceptat anularea casatoriei dintre Caterina de Aragon si Henric al VIII-lea. A man for all seasons (Un om pentru eternitate, 1966) are 6 premii Oscar, 4 premii Globul de Aur si 1 premiu Bafta. Daca va intereseaza aceasta parte a istoriei vi-l recomand.


             Daca sunteti pasionati de trillere va recomand Trap for cinderella(2013). Este genial si din pacate este un pic si despre cum trec oamenii peste prietenii pentru propriile interese. Vi-l recomand insa cu mare drag.


              Nu sunt adepta filmelor romantice foarte siropoase. In schimb o combinatie de thriller cu un film romantic este deja alt subiect. The Thomas Crown affair (remake-ul din 1999) este unul din filmele mele preferate. Imi place mult mai mult decat cel din 1968, din mai multe puncte de vedere.


              Un alt film care mi-a placut mult si unde la final descoperi ca lucrurile sunt putin altfel decat credea toata lumea la inceput este Solace(2015).


          Acestea sunt favoritele mele din ultima perioada. Voi ce produse sau filme ati mai descoperit si v-au placut?

Comentarii

  1. M-ai facut curioasa cu filmul Trap for Cinderella, as vrea sa-l vad. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uleiul de dus Organic Shop - ca miros, nu îmi place în mod deosebit, dar textura e foarte mișto. Îmi plac si uleiurile de dus Bioderma, Dove si Yves Rocher, dar sunt descoperite anul trecut.
    Nou intrate sunt si crema de față Estee Lauder si uleiul Clarins si spumele de curățare pt ten de la Sephora si Roc- cea de la Roc e cumpărată anul trecut, dar de abia acum am folosit-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante filmele vazute. Am impresia ca cel cu Rene Russo l-am vazut desi nu sunt sigura. Posibil sa fac confuzie. O sa il caut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca il confunzi, ca e vechi. Eu insa l-am vazut abia recent. Dar tare mult mi-a placut. L-am si revazut de cateva ori dupa. :-D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman