produse terminate

              In ultimul timp am mai terminat ceva produse asa ca avem o noua postare cu produse terminate.


              Deodorantul Nivea a fost eficient si  nu a patat hainele. Cel de la Impulse nu a fost pe gustul meu. Aroma nu mi-a placut si in plus spre final nu am mai reusit sa scot produsul, desi se auzea in recipient ca mai este cand il agitam. S-a stricat pompita.
               Omnia Amethyste, unul din parfumurile mele preferate. L-ati vazut si in cumparaturile de aici. Il mai am in cateva exemplare si ramane in topul meu


           Gelul de dus din gama Senses de la Avon are o aroma deosebita si mi-a placut tare mult si nu usuca pielea.
            Cel de la Elmiplant a fost cam dulce pentru mine. Nu a uscat nici acesta pielea, iar textura a fost cam lichida. Nu mi-a placut din cauza mirosului insa.
            Produsul de la Palmolive este pe gustul meu. Mai am un exemplar in casa. Imi place ca are si pompita, pentru o dozare eficienta a produsului.  Uleiul de masline este mereu pe placul meu, fie in stare pura, fie ca ingredient.
           Ambalajul spumantului de la Avon este tare dragalas. Imi plac spumantele de la ei. Este nevoie de ceva produs, dar chiar fac spuma si miros grozav,
           Exfoliantul din gama Planet Spa a fost mai mult un gel de dus. Textura a fost si destul de lichida si spre deosebire de cel cu minerale de care v-am povestit aici nu mi s-a parut ca a rupt gura targului.


            Samponul de la Planet Spa a fost ieftin si eficient. Am scris despre el aici.
           Cel de la Head&Shoulders cu menthol este foarte eficient in lupta impotriva matretii.
           Despre samponul uscat de la Batiste am povestit acum un an aici. Este foarte usor de folosit si te ajuta sa mai amani cu o zi spalarea parului. Bonus: ii da si volum parului!


            Benzile de la Sesu nu le folosesc pe picioare. Am incercat candva si nu au fost tocmai eficiente si din acest motiv eu le mai tai, le incalzesc usor in palme (dar nu insist prea mult, la fel de usor le puteti aplica direct) si le aplic pe fata. Sunt eficiente, nu e nevoie sa aplici o noua banda pe aceeasi zona.
           Serul de la Lambre l-am folosit pana la ultima picatura. Spre final pompita a dat semne de oboseala, dar asta nu a stat in calea utilizarii produsului. Mi-a placut si vi-l recomand. Am scris mai pe larg despre el aici.


          Acestea au fost produsele terminate in ultima perioada. Voi ce ati mai folosit?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman