Silverzone sau cum alegi un inel pe masura ta?

             Pentru ca se apropie luna indragostitilor, m-am gandit ca este timpul sa vorbim despre bijuterii.
             In cazul in care vreti sa va surprindeti iubita sau sotia cu un cadou mai deosebit sau sa va faceti un "auto-cadou" am gasit cateva inele superbe.


              Coletul a venit sigilat deci cei de la curier nu pot umbla fara sa lase urme. De asemenea este protejat de lovituri sau socuririle din timpul traseului.
              Presupun ca stiti, dar in orice caz nu strica sa va reamintesc: bijuteriile si ceasurile nu se arunca la gramada intr-un sertar, ci se pun intr-o cutie, separat de celelalte, cel mai bine in cutia lor originala, unde prezinta un suport si ele intra fara greutate in locul stabilit. Puteti sa le puneti si in cutii speciale pentru bijuterii/ceasuri, dar nu le aruncati intr-un sertar.


             Cum stabilim marimea?
             Aici avem mai multe metode. Prima si probabil cea mai cunoscuta este masurarea degetului pentru care vreti inelul cu un centimetru de croitorie sau cu o banda din hartie pe care o aplicati in jurul degetului. Marcati cu un pix unde incepe sa se dubleze zona si o masurati cu o rigla obisnuita.






               O alta posibilitate este sa iei un inel care iti vine bine, sa-i masori diametrul pe interior si valoarea obtinuta se inmulteste cu 3, 14.


               Cum se intretin bijuteriile?
               Bijuteriile se scot noaptea, pentru a preveni deterioararea lor. Bijuteriile cu pietre se vor feri de lovituri directe.
               Folositi un material moale pentru a lustrui bijuteriile din argint. Curatati bijuteriile cu bicarbonat pentru a le mentine stralucirea si frumusetea si uscati-le imediat.




            Cum verificam daca bijuteriile sunt din argint?

           Bijuteria trebuie sa fie marcata, stantata cu puritatea lui 750, 800, 875, 016, 925 (cel mai des intalnit) sau 999 (cea mai pura forma de argint). Obiectele din argint mai vechi pot avea in loc de marca de titlu 925 inscriptia Sterling Silver sau SS.
           Exista insa si bijuterii marcate care nu sunt din argint, asa ca mergem mai departe. Marcajul trebuie sa fie citibil cu ochiul liber, asa cum vedeti in poza de mai jos. (Click pe poza si se va mari)
            Restul de 7,5% sunt alte metale care confera elasticitate, duritate, flexibilitate in prelucrare bijuteriei.
            Obiectele mai vechi au langa marcajul puritatii argintului diverse simboluri ce reprezinta tara de unde provin si anul. Acum langa marca de calitate sunt initialele sau simbolul magaznului, producatorului si/sau oficiului unde a fost autentificat.
           Culoarea trebuie sa fie uniforma, in caz contrar vorbim de o placare, acoperire sau chiar un fals.
           Nu trebuie sa rugineasca in contact cu apa.


           Trebuie sa fie insotit de un certificat de autenticitate, care sa conforme calitatea produsului.
          Alegeti un furnizor cu reputatie, care este apreciat de clienti si despre care aveti referinte pozitive si nu dupa cel mai mic pret de pe piata. Alegeti un magazin care permite returul sau inlocuirea produsului in termen de cateva zile.
              Trebuie sa existe si marca de calitate a Importatorului, a Producatorului sau a unui expert ANPC ce confirma si raspunde pentru autenticitatea si calitatea bijuteriei. In cazul bijuteriilor comercializate de Silverzone, acestea sunt marcate atat cu indicativul "925" cat si cu marca proprie de calitate, autorizata de ANPC.


             Datele despre ei trebuie sa fie publice, transparente, inclusiv pe site. In cazul lui Silverzone datele le gasiti si aici.

            Argintul nu are proprietati magnetice si nu trebuie sa se lipeasca. Daca este atras de magnet vorbim despre un fals.



                Nu uitati ca livrarea este gratuit la comenzi de peste 150 de lei. Spor la cumparaturi!

Comentarii

  1. Foarte bune sfaturile. Nu am apelat până acum la nici o variantă prezentată de tine pentru a lua măsurile pentru un inel, pentru că aleg să le achiziționez din magazine și nu online.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea cumpar bijuterii de pe net, imi place sa le intorc pe toate partile, dar sfaturile sunt utile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inele, evit sa iau de pe net fara sa le probez doar daca sunt reglabile. Arata foarte frumos inelul tau. Sa-l porti cu placere si data viitoare poate imi fac curaj si voi cumpara si eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador bijuteriile si niciodata nu refuz o invitatie la cumparaturi. Hmmm, sa vedem ce gasim!

    RăspundețiȘtergere
  5. Momentan am doar inele de aur (inelul de logodna si verigheta), dar nu le dau niciodata jos.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu cateva bijuterii de argint de la ei si imi plac foarte mult! Eu prefer inelele cu pietre mici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bune sfaturile! Imi vor folosi la urmatoare achizitie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Inelul este absolut superb. Sa-l porti cu mare plaere.
    Imi place articolul tau si este foarte util. Am intampinat si eu probleme cu alegerea marimii. Nici eu nu dorm cu bijuteriile si am facut un fel de obisnuinta in a mi le scoate noaptea

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim de sfaturi ,foarte util articolul.

    RăspundețiȘtergere
  10. La mmine metodele acestea vechi nu merg ;) . Stiu din experienta. Pentru inelul de logodna am fost la bijutier si am trecut prin mai multe probe :P ca sa stabilesc marimea finala. Sunt foarte pretentioasa, sau mai bine zis, degetele mele :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman