Dieta iubitoarelor de ciocolata - Carole Matthews

           Cel de-al doilea volum dupa Clubul iubitoarelor de ciocolata este Dieta iubitoarelor de ciocolata.


          Cele 4 iubitoare de ciocolata trec prin noi intamplari: Lucy are o nunta fulger de organizat pentru ea, Chantal este insarcinata si ajung sa dea fata in fata cu hotul pe care l-au drogat si jefuit in primul volum.
          Romanul Dieta iubitoarelor de ciocolata se citeste usor, actiunea te prinde asa ca practic se citeste singura :-) Se poate citi si fara a lectura inainte Clubul iubitoarelor de ciocolata pentru ca autoarea, Carole Matthews,  povesteste prin Lucy si ce s-a intamplat in primul volum, dar totusi v-as recomanda sa le luati in ordine.
           Nu stiu de ce dar in general cand apar mai multe personaje ajung cumva sa ma gandesc care este cea mai ghinionista. Pana la un punct am crezut ca este Lucy, dar mi-am dat seama la final ca in mod cert nu este ea. Mi-a placut ca pana la urma lucrurile se aseaza bine spre final pentru toate cele patru din Clubul iubitoarelor de ciocolata.

          Nu este previzibila asa cum probabil pare la prima vedere. Va mai spun doar ca partenerul uneia dintre ele moare si gata cu dezvaluirile. Cartea o gasiti la editura all.


         „-Doamna doreste sa comande ceva?
          -Da. As vrea un creier nou, daca se poate, ii raspund cu glas tremurat. Cel pe care il am nu functioneaza bine."

           „-Atunci iti doresc tot norocul din lume.
           -Mi-ar placea foarte mult sa vii si tu la nunta, izbucnesc eu.
           -Si mie. Dar numai daca eu sunt mirele."

           „Ciocolata e un faimos leac pentru mahmureala, precum si pentru gripa, sindom premenstrual, hemoragii nazale si - posibil - chiar pentru veruci. De fapt, singurele afectiuni pe care nu le vindeca sunt, din pacate, acneea si obezitatea. Bananele au si ele o gramada de proteine, care sunt bune pentru sanatate, deci eu practic consum un medicament."

           Ati citit-o? Ce recomandari mai imi faceti? :-)

Comentarii

  1. ce tare! mi-ai atras interesul, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce e despre Ciocolata.....vreau si eu :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate ciocolatele bune de la LIDL. Eu nu sunt o mare devoratoare de ciocolata. Problema mea sunt sucurile acidulate si produsele de patiserie

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am citit aceasta carte, dar asa cum spui tu , o sa le iau in ordine ca sa inteleg totul. Ti-as sugera cartea P.S Te iubesc, asta daca nu ai citit-o deja.

    RăspundețiȘtergere
  5. Numai ciocolata...si mi-este o foame...pare destul de faina si partea a doua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu putea sa "mearga" cartea fara ciocolata.

      Ștergere
  6. O sa vreau si eu o sa mi-o iau, daca m-as fi luat dupa titlu, probabil nu as fi bagat-o in seama.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare o carte usor de citit. In ultima vreme apuc sa citesc doar in metrou, asa ca am nevoie de carti cu o actiune usoara, care pot fi intelese si cand e galagie sau aglomeratie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu citesc in metrou, uneori am niste faze cu unii oamenii pe care nu-i cunosc...

      Ștergere
  8. Iubim ciocolata, ne place sa citim, recenzie avem, doar cartea lipseste momentan, dar tentatia exista.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am reusit sa fac rost de prima parte din serie si dupa ce o voi citit ma hotarasc si in privinta acesteia. Sper sa imi placa primul volumpentru ca numai de bine am auzit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul e tare fain! Imi place si al doilea, dar primul e mult mai haios. Scenele dintre Cuceritorul si Lucy sunt un deliciu.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman