Gerovital tratament expert: Sampon regenerant

          Parul meu este destul de pretentios si din acest motiv l-am tuns recent si m-am pus pe ingrijirea lui. Nu am mai stat pe ganduri si am pus mana pe un tratament expert sub forma de sampon regenerant din gama celor de la Gerovital de la Farmec. Mai am cateva sampoane deschise, dar nu am putut sa ma abtin sa nu-l testez si pe acesta.


           Lasa parul curat, imi place cum arata parul meu dupa utilizarea lui. Lasa parul moale, al meu fiind in mod natural mai ondulat.  In plus are si avantajul pretului mic, de doar 15 lei. Il gasiti aici.
          Nu provoaca matreata si nu-mi ingrasa parul.

          Previne caderea excesiva a parului. Nu incarca parul, are o textura usoara.

          Descriere oficiala:
          Potrivit tuturor tipurilor de par, samponul actioneaza pe toata lungimea firului prin vitaminele si oligoelementele reunite in complexul bioactiv si prin extractele naturale din plante ce stau la baza retetei. Rolul principal in refacerea structurii firului de par il are keratina hidrolizata din compozitie, keratina fiind constituentul esential al firului de par.


         Keratina este o componenta majora a pielii, unghiilor si a parului. Imi place textura lui, care nu este extraordinar de lichida si nu iti curge in palma.   


           La Farmec gasiti seturi de produse la preturi avantajoase.
           Vine intr-un recipient de 250 ml, din plastic.Vi l-am aratat si in aceasta postare.

            Ingrediente:


         L-ati incercat?

Comentarii

  1. Tot de la Farmec folosesc si eu acum un sampon si-s tare multumita de el. Nu imi mai cade parul, nu se mai ingrasa repede si luceste frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si eu aceasta gama, la vremea respectiva si-a facut treaba bine. Poate ar fi cazul sa il reincep.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit niciun produs de la Farmec, prefer Head&Shoulders. ( Povestim Impreuna)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit niciun produs de la Farmec, prefer Head&Shoulders.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai ales soţul meu foloseşte produse pentru păr de la Gerovital, îi cam cade părul. Şi mie, ce-i drept...Am încercat acest produs, dar...la câte am mai testat între timp, chiar nu reţin ce impresie mi-a făcut. E drept, m-am spălat doar de câteva ori cu el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu l-am folosit dar am mare incredere in produsele Farmec si Gerovital :)

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar vreau sa-l cumpar, am folosit si mai vreau!

    RăspundețiȘtergere
  8. Gerovital a crescut foarte mult in ochii mei in ultimul timp. Am citit pareri bune atat despre creme de fata de ochi. Voi cumpara si eu mai multe produse de la ei sa vad cat de compatibila sunt cu ele

    RăspundețiȘtergere
  9. L-am folosit si am fost multumita de el, cred ca ma intorc din nou la el dupa ce il termin pe actualul...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am incercat, cred ca mama il foloseste!

    RăspundețiȘtergere
  11. chiar urmeaza sa-l recumpar, nu l-am folosit de ceva vreme!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu l-am folosit. Sincer nu am fost tentata pana acum. Darmu-i tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din aceasta gama am spray-ul și șamponul anti cădere, l-am prins la oferta, dar pe acesta încă nu l-am luat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu ce calitate este dar am vazut multe pareri de bine

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu l-am incercat dar cred ca-l voi cumpara si eu.
    Multumim pentru review! :-*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman