Joaca pizza Roulette!

           Pizza Roulette este o campanie nou lansata de catre cei de la oliviera.ro care consta in intalnirea unui grup de prieteni care se strang si comanda o pizza de pe pagina speciala a campaniei. Orice pizza comandata va fi deosebita. Ce inseamna deosebita in acest context? Una dintre felii va fi extrem de iute. Nu se stie care, pentru ca toate arata la fel.  Voi trebuie doar sa va strangeti in jurul unei pizza, s-o invartiti si sa vedeti reactia celui care nimereste aceea pizza. Fotografiile si clipurile urcate pe Facebook sau Instagram cu hastagul ##PizzaPartyOliviera va ofera ocazia sa castigati premii.


            Mai multe detalii gasiti in acest promo.
           Mai jos aveti clipul:



       As face aceasta provocare cu Gabriela de la http://gabryelles-blog.com/, Rodica de la http://jurnaluliubirii.com/ si Simona de la http://vintagelooksimona.com/
           Imi place mancarea picanta, dar cu toate acestea la ce reactii am vazut, nu as vrea sa nimeresc exact felia aceea.

 

          Va tenteaza?

         Later update: Am incercat si eu pizza de la ei si am fost profund dezamagita. Trebuia sa soseasca intr-o zi lucratoare si special pentru asta am stat acasa ca sa nu o mananc rece. Mi-au adus-o rece, sleioasa si nici nu mi-au oferit posibilitatea de alege sortimentul. Nici ora la care sosea nu a putut fi aleasa si nici macar nu au mentionat-o. Trebuia sa mai primesc si un voucher de o suma X si mi-au dat vouchere care insumau suma X, dar pentru a putea fi folosite fiecare in parte trebuia sa fac o comanda de minim 40 de lei. Pe scurt: nu ii recomand!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman