Petrecere cu Domino's Pizza

           In ziua libera din ianuarie am ales sa sarbatorim Mica Unire cu pizza si filme.  Pentru o zi de neuitat am ales sa mergem pe calitate si am apelat la Domino's Pizza. Orice comanda poate fi urmarita prin functia pizza tracker.  Curierul a adus pizza fix la ora programata.


           Am comandat o pizza medie extravaganzza cu blat clasic italian, o pizza medie texas_bbq_beef cu blat philadephia, o pizza mare  dominos_classic cu blat normal, o salata dominos si nu am putut sa ratam desertul reprezentat de 4 soufle-uri de ciocolata.

           O pizza mica este pentru un om, iar una medie daca este infometat. O pizza mare este pentru sharing is caring. Salata a fost grozava si poarta numele lor. A fost ornata cu sos yogurt.


           Daca nu va puteti hotari ce pizza sa alegeti Domino's Pizza va pune la dispozitie optiunea pizza half-half prin care puteti combina 2 tipuri de pizza. Nu platiti in plus pentru acest serviciu si puteti sa gustati astfel sdin mai multe soiuri.


          Eu am ales sa beneficiez de toate tipurile de blat puse la dispozitie de ei: normal, classic crocant, subtire crocant si cel cu Philadelphia.


          Ingredientele din salata au fost proaspete, calitative. Stiti ca la legume si la carne se simte cel mai usor daca garantia calitatii.
         In afara de salata domino's mai gasiti pe site si salata italiana, verde mix, cesar french si cesar yogurt.


             Exista 20 de locatii pentru ei, in Bucuresti, Brasov, Targoviste, Pitesti, Ploiesti, Giurgiu, Sibiu si Ramnicu Valcea.

          Totalul meu a depasit 150 de lei, dar exista si reduceri pentru oferte online: pana in 60 d elei beneficiati de o reducere de 10%, intre 60-180 de lei 20% reducere si peste 180 de lei 35% reducere.

          Mancarea mi-au placut si voi mai apela la serviciile lor, mai ales ca sunt mare consumatoare de pizza.

        Voi i-ai incercat?

Comentarii

  1. Ahhh...mi s-a facut foame :)))
    Arata tare bine pizza :D. Oricat as fi de infometata nu reusesc sa manand o pizza medie. Uneori nici una mica :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador pizza, doar ca la noi in oras nu avem pizza Domino. Imi place serviciul lor de pizza half half in acest fel poti experimenta mai multe gusturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata toate! Cred ca o sa comand si eu ceva de la ei

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu am comandat de la Domino, tu m-ai convins, trebuie neaparat sa incerc si eu aceste preparate delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pofta de pizza mi-ai facut. Am sa-mi iau si eu maine o pizza pentru ca am chef de un dezmat culinar! :)
    Pacat ca aceasta pizzerie nu este si in Galati

    RăspundețiȘtergere
  6. Vaiii...ce bine arata. Ador pizza!!! Pacat ca Domino nu este si in Buzau...dar maine sigur imi comand o pizza...yamyyy

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am mancat inca pizza de la ei, dar dupa ce am vazut-o cat de bine arata vreau neaparat sa comand si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aoleuuuuu ce pofta mi-ai facut. Pacat ca sunt asa departe de oras sa-mi iau una, asa ca voi face singura azi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mananc prea des pizza ,dar cele prezentate de tine arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca s-ar deschide in mai multe orase, bine ar fi!

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place pizza cu branzeturi, sunt mare fan branza de toate felurile!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm ce bune arata, mi-ai facut pofta. Imi place ideea cu acel duo de pizza, sau half pt ca eu niciodata nu ma hotarasc asupra unei singure optiuni

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman