Sleeping Beauty

          In timpul iernii incerc sa nu las vremea rea sa-si lase amprenta pe tenul meu. Din acest motiv, in acest sezon folosesc foarte des uleiuri si creme mai grase. In unele seri apelez la crema naturala de fata de la Endea.

          Lasa pielea extrem de fina. Initial nu mi-a palcut deloc si aveam senzatia ca nu intra in piele s-o hidrateze, dar daca nu exagerati cu aplicarea unei cantitati prea mari, intra in piele relativ repede. Nu lasa tenul lipicios la atingere.


          Nu mi-a provocat cosuri, eu sunt mare "consumatoare" de uleiuri atat pentru ten, cat si pentru fata de ani de zile. E drept ca nu le folosesc mereu, ci am perioade, ori cand este mai frig, ori cand sunt mai stresata sau le aplic mai rar in perioada verii.
        Dupa cum spune si numele este o crema de noapte in special, dar poate fi folosita si ziua. Este deosebit de hidratanta. Sa nu va asteptati sa intre instant in piele, crema trebuie masata putin. De aceea, este recomandata in special tenului uscat si tenului matur.
          Crema are in combinatie multe uleiuri si din acest motiv textura este una uleioasa, chiar mai uleioasa decat atunci cand folosesc direct un ulei pentru ten. Nu este tocmai textura mea preferata, dar este foarte potrivita pentru acest anotimp si iti face treaba cu brio.


         Descriere oficiala:
         Sleeping Beauty este o crema de fata ce contine o serie de ingrediente cu proprietati remarcabile asupra tenului uscat, matur. Pe langa mult apreciatul ulei de argan, ingrediente ca uleiul de rodie, borago, camelia si coacaze negre, fac din aceasta crema un adevarat elixir facial antirid ce confera suplete si sporeste elasticitatea pielii.
          Uleiul de Camelia (ceai verde) are un efect protector şi elasticizant, intarziind imbatranirea fiziologica a pielii.
          Uleiul de borago este regenerator si reparator cutanat, bogat in acizi grasi polinesaturati, imbunatatind structura si aspectul pielii (reduce roseata).
           Uleiul de rodie este un ulei anti-age cu proprietati antioxidante forte si un continut remarcabil de substante anti-inflamatoare si anti-radicalare ce stimuleaza regenerarea pielii.
          Uleiul de coacaze negre este antioxidant si nutritiv, concentrat in substante cu efect regenerator, revitalizant, atenuand roseata si iritatiile pielii.
           Apa florala de trandafir cu un efect astringent si revigorant asupra tenului, lupta impotriva efectelor imbatranirii cutanate, atenueaza roseata, improspatand tenul obosit si lipsit de vitalitate.


          Imi place sticla cu pompita, se dozeaza usor produsul si este foarte igienic.
          Recipientul este de 30 ml, din sticla si este prevazut cu pompita.

           Ingredientele sunt naturale, argan, camelia, borago, rodie, coacaze negre, lemn trandafir, neroli, vitamina E, geraniu, vanilie.



           O gasiti aici.
          Voi ce folositi seara?

Comentarii

  1. Ce combinatie faina de ingrediente! Mi-ar placea si mie chiar daca nu am tenul uscat, dar de doua ori pe saptamana aplicat pe pielea usor umeda cred ca face minuni.
    Sa o folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca am auzit de el pana acum. E drept ca eu am tenul gras si nu prea folosesc uleiuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult uleiurile dar n am auzit pana acum de cel prezentat de tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit produsul/ As fi crezut mai degraba ca este ulei si nu crema :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna tentant produsul ..il voi achizitiona si eu .

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant produs...nu am auzit de el pana acum!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3