Dupa ce te-am pierdut - Jojo Moyes

            Pe numele sau real, Paulina Sara-Jo Moyes a castigat de doua ori premiul pentru cel mai bun roman de dragoste al anului - Foreign Fruit (2003) si Ultima scrisoare de dragoste (The Last Letter From Your Lover, 2010).
           Dupa ce te-am pierdut este al doilea volum, dupa Inainte sa te cunosc, roman ce a fost si ecranizat. Jertfa iubirii/ Fata pe care ai lasat-o in urma  imi place tare mult si merita s-o cititi.


           Actiunea incepe la un an si jumatate de la moartea lui Will, cand Louisa isi cumpara un apartament din banii pe care Will i-a lasat si s-a angajat la un local din aeroport.
            Am citit-o foarte repede din momentul in care m-am apucat de ea. Initial am vrut sa ma apuc de ea imediat dupa ce am terminat primul volum, apoi m-am hotarat sa mai las putin timp sa treaca. Era de asteptat ca Louisa Clark sa cunosca pe cineva inca de la inceputul cartii, dar ce este surprinzator este aparitia fiicei lui Will Traynor, Lily Houghton-Miller, o adolescenta cu probleme care nu reuseste sa-si gaseasca locul in noua familie, intrucat mama ei mai face doi copii si tatal ei vitreg nu o prea vrea prin preajma.
             Mi-a placut ca a aparut Lily, intrucat mi s-a facut mila de Camilla, care a fost nevoita sa-si dea demisia din postul de judecatoare dupa ce decizia fiului sau a fost intens mediatizata. Amanta sotului sau si divortul previzibil au intregit tabloul. Asa ca aceasta nepoata a adus o parte din Will mamei sale.


           Intentionez sa mai citesc si celelalte carti scrise de Jojo Moyes.
           Dupa ce te-am pierdut este un roman despre pierderea un om drag si despre importanta existentei parintilor in viata copiilor. Mi-a placut cartea, singurul lucru care m-a dezamagit a fost faptul ca impacarile din familie s-au facut in cadrul unor accidente. As fi vrut sa fie ceva mai natural impacarea si nu in genul nu mai vorbim, apoi brusc un accident si reluam de unde am ramas.
           Dupa ce te-am pierdut face parte din categoria beletristica  si o gasiti la libris.ro.


           „-Tot mai dormi in tricoul lui?
            -Nu. Nu mai miroase a el. Si sincera sa fiu, incepuse sa nu mai miroasa asa bine. L-am spalat si l-am impachetat. Dar am inca pulovarul lui, pentru zile rele.
             -E bine ca ti-ai luat o masura de precautie.
            -A si am mers la un grup de consiliere psihologica."

            „-Ce anume te face sa te simti vinovata, Louisa?
             -Faptul ca nu l-am putut opri, am zis. Uneori, ma gandesc ca, daca as fi fost mai isteata sau... as fi gestionat lucrurile altfel... sau daca as fi fost...nu stiu... daca as fi facut mai mult de atat."

            „-Prea multi oameni isi cauta doar propria lor fericire, fara sa se gandeasca la suferintele pe care le lasa in urma lor. N-ai idee cati pusti culeg de pe strazi la fiecare sfarsit de saptamana. Beti, drogati, cu mintile ratacite... Parintii lor sunt preocupati de propriile probleme sau au disparut total din viata lor, asa ca ei traiesc intr-un vid sufletesc si fac alegeri gresite."

Comentarii

  1. Am si eu cartea dar inca nu am citit-o. dupa ce am terminat "Inainte sa te cunosc" am simtit cumva ca nu e timpul pentru partea a doua. nu eram pregatita sa citesc ceva fara Will... mi se parea ca ar fi prea sterp. Dar cred ca o sa imi fac curaj intr-o zi si o sa reiau povestea. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am reusit sa imi iau cartea pana acum dar sper sa o fac in curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si eu primul volum si il am si pe asta in biblioteca, doar ca mai asteapta putin ca am niste obligatii de onorat. Chiar sunt curioasa cum s-a schimbat viața lui Lou.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante