Experienta mea cu kitul de albire a dintilor iWhite

          V-am aratat pe youtube si facebook ca am primit un kit de albire a dintilor iWhite de la Buzzstore si va spuneam ca am sa va arat si rezultatele.


          Un kit de albire a dintilor contine o pasta de dinti de 75 de ml, o apa de gura de 500 ml si 10 benzi de albire a dintilor.


             Pasta de dinti m-a ajutat in special la sangerarile gingivale. Inainte s-o folosesc la fiecare spalare pe dinti gingiile imi sangerau. Acum nu mai am aceasta problema. Mai am inca din ea. Curata bine dinti si nu are vreun gust rau. In plus contine micro-cristale ce restaureaza smaltul dintilor si PAP ce previne aparitia petelor


           Apa de gura este pe final. Nu mi-a ars gura, nu am simtit vreo dificultate in utilizarea ei timp de 30 de secunde. Nu are alcool si contine particule blue covarine ce au efect imediat de albire si hexametafosfat care previne aparitia placii bacteriene.Inainte de folosire agitati-o pentru a activa ingredientele.



             Benzile de albire se folosesc in zile consecutive daca sunteti la prima albire a dintilor ca mine. In principiu ar fi trebuit sa fie pentru cinci zile, insa eu le-am folosit un pic altfel. Cred ca si la mine ca la majoritatea oamenilor, dintii de jos sunt un pic mai inchisi la culoare decat cei de sus, din cauza alimentelor consumate si in special a lichidelor inchise la culoare. Sunt mare amatoare de ceai, uneori nu zic nu nici la o cafea (chiar daca pun mult lapte in ea) si imi place sa le savurez. Drept pentru care nu le consum cu paiul asa cum probabil este recomandat. Le prefer calde (exceptie face ceaiul vara) si atunci nu pun paiul din plastic in ele. Poate ca am sa incep sa le consum cu paiul daca se racesc.


            Din acest motiv am folosit in jur de sapte gutiere jos si trei sus. Sunt usor de utilizat: nu trebuie sa le indoiti in niciun fel. Sunt inchise igienic si se scot foarte usor. Din momentul deschiderii trebuie sa le folositi in termen de treizeci de minute. Este foarte important sa le folositi pe dinti curati, deci dupa ce v-ati spalat pe dinti inainte. Nu consumati apa in timp ce le aveti puse. Ca sa nu vi se faca sete cand le utilizati beti apa inainte. Se tin 20 de minute, dar puteti sa stati si mai mult cu ele. Nu le reutilizati. Dupa ce le-ati scos aruncati-le direct in cosul de gunoi.
            Dupa ce le indepartati clatiti usor gura, ca sa nu ramaneti cu gel pe dinti.

           Si rezultatele mele, inainte si dupa (pozele nu sunt editate in niciun fel, nici nu am folosit un ruj ca sa se vada clar rezultatul):



          Mi-a placut ca am putut sa ma bucur de rezultate in confortul casei mele.
          Va las si cu prezentarea de pe youtube:


          Daca vreti sa testati si voi produse prin buzzstore aveti invitatia de inscriere aici.

          Voi ati incercat sa va albiti dintii cu benzi de albire? Ati fost multumite de rezultat? La cat mai multe zambete!

Comentarii

  1. Am incercat si eu acest kit de albire. La mine nu se vede chiar asa de mare diferenta, dar totusi sunt multumita. Eu am ales sa folosesc apa de gura la birou, cand nu am ocazia sa ma spal pe dinti si imi place ca nu e prea mentolata. In cazul meu o sa recumpar pasta si apa de gura, benzile de albire nu pentru ca am prea multe plombe frontae si benzile nu au efect de albire pe ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, scrie ca nu merge decat pe dintii naturali.

      Ștergere
  2. Am testat kit-ul iWhite2Instant pentru albirea dintilor si sunt multumita de rezultate. Pasta de dinti si apa de gura mi se par excelente! Curata foarte bine si in profunzime, iar mei dintii sunt mai stralucitori si mai albi. Apa de gura are efect imediat de stralucire, datorita tehnologiei de albire cu tripla actiune si iti ofera o respiratie proaspata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine se vede diferenta! Acum ai un motiv in plus sa zambesti si sa porti rujuri colorate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur ca se vede o diferenta. Nici nu realizazem ca de ceva timp se mai ingalbenisera.

      Ștergere
  4. Sunt si eu in teste cu el, sa vedem ce iese :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca trebuie sa-mi iau inima in dinti si sa il incerc si eu :) Vreau de ceva timp, dar tot aman momentul

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut foarte multe poze cu inainte si dupa acest kit de albire si m-a convins sa-l cumpar si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. In ultima vreme am vazut multe poze si cuvinte de lauda despre acest kit, cred ca am sa-l cumpar si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult aceste produse si chiar isi fac treaba.

    RăspundețiȘtergere
  9. O experienta frumoasa care-ti cva aduce multe complimente la adresa zambetului frumos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac produsele si rezultatele se vad. Este chiar eficient acest kit. oare cat timp dureaza aceasta schimbare

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ai convins! Trebuie sa incerc iWhite.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am folosit acest kit. Sincer nu sunt tentata. Eu prefer vizita la stomatolog mai ales ca am sensibilitate mare a dintilor .

    RăspundețiȘtergere
  13. Am avut si eu ocazia sa testez acest kit, si sincer am fost super incantata de el. Am ramas surprinsa, deoarece nu mi-am simtit dintii sensibili.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante