Half is free by Andreea Esca

         Sambata trecuta am fost la Half is free, eveniment despre care va anuntasem si pe facebook si la care produsele sunt extrem de reduse.


             Asa cum am obiceiul ma fotografiez la cabina de proba. Imi place sa tin amintiri. Am mai scris despre Half is free aici, aici si  aici.
           Dupa cum spune si numele produsele Melkior au fost la jumatate de pret prin celebra oferta 1+1 gratis.

 




          Aceste palete cu trei farduri de ploape au fost lansate la inceputul lunii februarie si sunt disponibile atat pentru farduri mate, cat si sidefate. Cele sclipitoare in sase modele, iar cele mate in patru (la momentul in care este scrisa aceasta postare).


         Nuantele disponibile pentru paletele sidefate sunt: abstract mood, sheer mood, terra moods, hot chocolate/beige cooper/light beige, violette/camee rose/whisper white, electric blue/green cocktail/gold rush.  Evident sunt insotite de aplicator sau pensula.
         Fardurile sunt asa cum Melkior ne obisnuieste foarte pigmentate si cremoase se blenduiesc foarte usor si nuantele sunt superbe. Rezista foarte mult pe ploape, testat :-)


         Paleta mea este Terra moods.


             Primele doua pot fi purtate in timpul zilei de oricine, mai ales de mine care sunt alepta unui machiaj mai delicat. Ultima nuanta din paleta este pentru seara mai mult. Pot sa va spun ca spre deosebire de paletele mari voi folosi toate cele 3 nuantele.
          Imi place si posibilitea de a-ti cumpara rezervele si la 6, 18 sau 24 primiti paleta gratis si puteti sa cumparati exact nuantele pe care stiti ca le veti folosi.

           Nu uita sa foloseste codul melkior10strumfette pe site www.melkior.ro si ai -10% la toate produsele + Transport Gratuit!

          O zi cu mult soare va doresc!

Comentarii

  1. Si eu am fost la acest targ! Am vazut multe chestii faine, mai ales la Melkior

    RăspundețiȘtergere
  2. dragut! acolo e de noi, toate :)
    mi-ar placea sa particip daca ar face si in alte orase unde au magazin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai au doar in Cluj (cel putin momentan).

      Ștergere
  3. Mi-ar fi placut sa fiu acolo, este raiul pe pamant sa vezi atatea minunatii laolalta si sa le poti incerca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este interesant si placut sa participi la astfel de evenimente.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ar fi placut si mie sa merg...dar din pacate distanta nu-mi permite, asa ca voi comanda online produsele preferate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vrut sa ajung și eu ,dar socoteala din târg nu ....Cu ce voiam eu

    RăspundețiȘtergere
  7. Te invidiez ca esti din Bucuresti si poti sa ajungi la toate evenimentele astea importante. Mi-ar fi placut si mie sa ajung la prezentarea produselor Melkior. Imi place mult paleta ta

    RăspundețiȘtergere
  8. Am primit invite-ul dar n-am reusit sa ajung si eu. Poate e mai bine asa, pentru ca sigur plecam de acolo cu mana plina :)) Am si eu o paleta din gama asta, si anume Sheer Moods. Nuantele chiar se blenduiesc usor si sunt foarte pigmentate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante