keratina lichida Anian sau cum sa ai grija de parul tau

            Nu am mai facut un review de multisor, dar astazi remediez problema. Si nu cu orice produs, ci cu unul care a facut mare valva in blogosfera. Vorbim astazi despre keratina lichida de la Anian.


           Asa cum am mai mentionat in cateva postari  keratina este o componenta a pielii, unghiilor si parului. In functie de factorii externi isi reduce calitatea si parul poate deveni tern.
           Keratina este cunoscuta si pentru efectul de indreptare al parului si din acest motiv o folosesc in special atunci cand doresc sa am parul drept. Pot sa va spun ca desi am parut ondulat, aplicand keratina lichida de la Anian placa folosita pentru indreptarea parului a ajuns sa-mi tina parul drept o saptamana, desi inainte nu reuseam nici sa trec de a doua zi. Acum este mult mai asezat si nu mai arata ca si cum ar fi fost "bagat in priza".
                 Cum se aplica keratina lichida?

          Pulverizer produsul in parul proaspat spalat, tinut zece minute in prosop, masez putin si apoi utilizez uscatorul de par sau peria rotativa. Este foarte importanta aplicarea caldurii pentru a ajuta ingredientele active sa se fixeze in par si pentru ca alcoolul sa se evapore si sa nu usuce parul.


          Va spuneam anul trecut de bifazicul cu acid hialuronic si colagen pe care il folosesc si in prezent. Ei bine, varianta mea de keratina lichida este o varianta imbunatatita, deoarece contine si acid hialuronic si colagen. Keratina lichida are o compozitie asemanatoare firului de par, acidul hialuronic hidrateaza, iar colagenul previne ruperea lui.

            Vreau sa mentionez ca toate cele trei tratamente pentru par le folosesc inclusiv la radacina si de cand le folosesc nu mi s-a intamplat sa-mi ingrase parul. Toate au amblaje prin care se poate vedea cat produs a mai ramas.


           Revenind la keratina lichida, cu cat parul e mai deteriorat cu atat efectele keratinei vor fi mai vizibile. Rezultatele le-am vazut de la prima aplicare. Nu o folosesc exclusiv pentru a avea parul drept o perioada mai lunga, ci dupa fiecare spalare. Textura este lichida, apoasa, iar mirosul este extrem de discret, dar tare placut, daca desurubati capacul.

            Imi place tare, tare mult si imi pare rau ca nu am descoperit-o mai devreme. Ii ofera parului meu un aspect mai sanatos si nu imi incarca parul. Ofera si protectie termica, deci nu mai ete nevoie sa folosesc si un alt produs inainte de a introduce si alte tratamente de styling. De asemenea m-a scapat si de aspectul de par lins, radacinile parului meu nu mai stau asa lipite de scalp. Faima keratinei lichide este total justificata, efectul este wow pentru firele de par, nu am ce sa-i reprosez.

              In completarea keratinei se poate folosi si bifazicul hidroreparator. Momentan cele doua produse se vand impreuna la un pret promotional aici. Tratamentul bifazic este destinat parului foarte uscat si degradat si are nevoie tot de caldura pentru fixarea ingredientelor active pe firul de par.
           Bifazicul il folosesc dupa utilizarea keratinei lichide, insistand pe varfuri, le masez pe amandoua si apoi dau drumul la foeh.


             Imi place faptul ca produsele Anian prezinta pe langa pompita pentru dozare si un sistem pentru blocarea pompitei de deschidere/inchidere, deci nu prea exista riscul sa se verse in bagaje.

           Ingrediente keratina lichida cu acid hialuronic si colagen:

           Nota: nu uitati de concursul activ pana vineri pe pagina de facebook, unde puteti castiga unul din cele doua sampoane de la Triodeluxe. Aveti link aici.


           Ati testat keratina lichida? Ce produse folositi pentru ingrijirea parului?

Comentarii

  1. Intr-adevar keratina este benefica entru unghii si par. Este o componenta esentiala de care corpul nostru are nevoie. Foarte bine ca ai adus in discutie.
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de tareeee...nu stiam de acest produs....si eu imi tot indrept parul cu placa iar acest produs pare o solutie super buna :D sora mea si-a facut tratamentul in salon.....dar pe mine ma tenteaza maxim produsul asta <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu e să fii fată! Trebuie să ții minte atâtea rețete, să ai atâtea produse... nu știu dacă m-aș descurca! :D Mie îmi place doar să vă mângâi pe cap și să vă trec mâna prin păr. Cu ce-l dați, aia e treaba voastră! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am testat keratina lichida de la Anian, in schimb mi-am facut un tratament cu keratina la salon si mi-a placut foarte mult, chiar s-a vazut diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat keratina lichida dar sunt foarte tentata de ea, mai ales ca are un review pozitiv.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, ai incercat toate variantele lor! :D
    Super!
    Am si eu 2 produse de la ei, dar voi scrie saptamana viitoare pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu îmi port părul natural, nici nu-l usuc și destul de rar îl și întind.

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevar graiesti, insa pentru mine keratina mai rau imi face. Imi face parul sa devina drept, ceea ce nu imi place deloc. Mereu fug de keratina Indiferent de produsul care il contine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac produsele mentionate de tine si descrierea lor ma tenteaza sa le incerc si eu. Nu am folosit keratina lichida pana acum. Eu folosesc un amestec de uleiuri cu care stau in cap inainte de a ma spala. Apoi folosesc sampon, balsam si daca imi usuc parul cu feonul, un ulei hidratant

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit pana acum keratina lichida, dar nu stiu daca as incerca. De la Anian am folosit samponul cu cola.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am tot auzit de acest produs dar nu m-a tentat, nu stiu daca i se potriveste parului meu.

    RăspundețiȘtergere
  12. In urma cu 3-4 ani am folosit si eu Keratina lichida, daca nu ma inset, tot de la Anian. La inceput imi placea, apoi a inceput sa ingrase parul si din cauza ca il uscam a devenit mai rigid...Am un par tare dificil...

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar fi placut sa vad si niste poze cu before si after, eram tare curioasa de efectul vizibil asupra parului.

    RăspundețiȘtergere
  14. Parca am incercat si eu varianta pentru par cret!

    RăspundețiȘtergere
  15. Produsele Anian sunt foarte bune. Eu folosesc un sampon cu ulei de argan si incep sa vad unele schimbari ale parului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman