produse terminate #3

            Am terminat ceva produse asa ca astazi avem o noua postare cu produse terminate. Mai am cateva care credeam ca le voi termina la timp pentru aceasta postare, dar nu a fost asa.


             Masca regeneranta tratament expert de la Farmec imi place tare mult. Este de altfel o mostra foarte generoasa si folosesc saptamanal cate una. Imi lasa parul moale si matasos.
             Mostra de la Vichy Idealia este o crema lejera, foarte usoara. Hirateaza pielea si intra repede.
             Chi m-a tinut mai bine de o luna si ma bucur ca mai am cateva pentru ca mi-a placut.


         Uleiului de cocos i-am dedicat o postare aici, iar daca nu ati incercat inca uleiul de cocos ar trebui s-o faceti. Este extraordinar atat pentru piele cat si pentru par sau ten.
             Deodorantul D&P G11, este o copie dupa Ange ou Demon. Mi-a placut aroma, dar cu toate acestea nu am sa-l recumpar prea curand. Deodorantul mi-a facut si ceva probleme ca ambalaj. Tot auzeam la inceput ceva fasaind si ulterior mi-am dat seama ca e de la el. Apoi am ajus sa-i pun capacul inclinat si sa ma asigur de fiecare data dupa ce-l foloseam ca nu se scurge. Spre final cand nu mai era mult produs in el pompita nu mai mergea si ma pregateam sa-l arunc, dar apoi a functionat si l-am terminat.
             Gelul de dus Nivea Cream Care a fost vedeta acestei postari. Imi place, face spuma, nu imi usuca pielea, dar mai am cateva geluri de dus, inclusiv o spuma de dus de la Balea, care miroase delicios.
            Crema de maini de la Loncolor a fost o surpriza placuta. Credeam ca ei au doar produse pentru par. Mi-a placut, a intrat repede in piele si o recomand. Am scris despre ea aici.


              Apa de gura iWhite si kitul de albire a dintilor au functionat pentru mine. Rezultatele le gasiti aici.
              Despre plasturii de la Kinoki nu am o parere foarte clara. Au ramas negri dupa fiecare din cele cinci  zile in care i-am utilizat, aproximativ in aceeasi nuanta. Am citit mai multe si pe internet, printre care si ca la umezeala s-ar colora.


            Mascara de la Lambre mi-a placut si ea. Cum a aratat pe genele mele gasiti aici.
            Serul de la Bonilash mi-a placut. Mi-a alungit tare mult genele si efectul mai tine si acum. Am scris aici.


           Acestea au fost produsele terminate in ultima luna. Voi ce ati mai terminat si v-a placut?

Comentarii

  1. Ori esti foarte cumpatata si nu faci risipa, ori faci genul acesta de postari destul de des de nu aduni multe ambalaje ca subsemnata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie îmi place Nivea. Foarte drăguț noul look al blogului.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman