favoritele lunii martie

          Se pare ca a venit timpul pentru favoritele lunii martie. Timpul trece asa de repede, parca ieri eram la inceputul anului si acum deja ne pregatim de Pasti.
          Revenind la postarea de astazi avem cateva noutati.


          Uleiul de corp de la Sephora hidrateaza bine pielea. si nu lasa prea mult sclipici in urma. Recipientul este destul de mic, dar ajunge pentru cateva utilizari.
           Parfumul de la Avon, Rare Perls, l-ati mai vazut de cateva ori pe blog. Imi place aroma lui si persista bine, asa ca am sa continui sa-l achizitionez.
          Spuma de dus de la Balea este primul produs de acest gen pe care il utilizez. Aroma este delicioasa: grapefruit si lime. Nu am remarcat sa-mi usuce pielea, dar oricum prima lui calitate este aroma.


         Gel de dus de la Palmolive se apropie de final. Mi-a placut mai mult delicatetea si pielea fina pe care o lasa in urma, nu ca aroma mi-ar fi displacut, dar prefer grapefruitul sau alte arome mai mult. Am mai mentionat ca il folosesc si pentru prima samponare a parului si lasa parul extrem de moale. Review aici.
           Deodorantul de la Dove, Invisible, mi-a placut tare mult motiv pentru care l-am recumparat deja. Am luat unul si din Cehia si m-am uitat si pe ingrediente si sunt identice cu cele din Romania. Nu lasa urme albe si imi place si aroma usor pudrata, fina, delicata, care nu interfereaza cu aroma parfumului. Un review gasiti pe blog.


            La capitolul machiaj m-am intors la apa micelara de la Farmec. O voi testa curand si pe cea din noua colectie si va pregatesc o noua surpriza cu cei de la Farmec pe instagram. Imi place atat pulverizatorul cat si produsul in sine. Nu este nevoie sa insist si curata bine. Review-ul este aici.
         Despre paleta de la Melkior am mai vorbit aici. Imi plac nuantele sidefate si imi plac culorile mai discrete, dar pigmentate.
         Din paleta de la Oriflame am folosit blushul care este deschis la culoare, dar a rezistat bine.
        Tusul de ochi a fost si el nelipsit si acum il folosesc pe cel de la Avon. Sunt multumita de el, nu se intinde dupa ce l-am aplicat si rezista bine. Se aplica si usor, datorita aplicatorului, fiind un tus tip carioca.
          Am tot vorbit de faptul ca imi place mascara de la Maybelline. Acum folosesc Volume Express, l-am mai avut si inainte, deci este un produs recumparat. Raman favoritii mei pentru capitolul mascara. Stiu ca sunt fete care apreciaza mascara de la L'Oreal, dar la mine nu functioneaza. Se pare ca cele de la L'Oreal se potrivesc fetelor cu gene scurte si fara volum.
         Balsamul de buze de la Faunus l-am folosit in perioada in care am avut buzele deshidratate si a functionat din prima.

            Fardul de la Sephora este cremos, un maro deschis. Nu prea se vede in poza dar este in degrade. L-am purtat in video-ul cu albirea dintilor.



Un film de dragoste care mi-a placut si cred ca merita vizionat este Heartbreaker (L'arnacoeur) (2010).

        Un alt film de dragoste, dupa un roman de a lui Guillaume Musso  (Si dupa...) pe care abia astept sa-l citesc este Afterwards (2008)


         Ultima recomandare merge catre un film extraordinar: Möbius (2013) la care m-am uitat chiar de doua ori.


         Acestea sunt favoritele lunii martie. Voi ce produse ati mai descoperit?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3