produse terminate #4

            E sfarsit de luna deci e timpul pentru o noua postare cu produse terminate. Am strans ceva produse in aceasta luna si unele sunt la prima aparitie. Sa vedem mai exact care sunt.


           Despre gelul de dus Palmolive am mai vorbit de cateva ori pe blog. L-am folosit si ca sampon si ca gel de dus si mi-a placut textura, cat si aroma. Am toate sortimentele, dar pana acum nu am incercat decat aroma cu vanilie si aceasta de capsuni. Dintre cele doua prefer vanilia, dar amandoua imi plac si le recomand in special pentru raportul calitate-pret.

           Balsamul cu vanilie de la Yves Rocher mi-a fost alaturi in perioadele mai friguroase. A hidratat buzele si nu s-a consumat prea repede.

          Untul de la Thai Spa este in realitate o crema ceva mai grasa. Intre timp s-au rebrenduit pentru a treia oara, prima oara purtand numele de Fennel. Am avut si atunci doua unturi de corp dintre care unul cu struguri negri. Acest unt de corp l-am cumparat la o oferta cu scrub de corp.


          Lotiunea de corp de la Ivatherm este o lotiune cu o textura destul de grasa. Ambalajul m-a deranjat un pic, in sensul ca am scos ceva mai greu din produs spre final. Am cumparat-o la o revista.

           Gelul pentru ras a fost folosit de sora mea pana la ultima picatura. Lama a alunecat mai usor.


            Samponul Garnier a curatat bine si nu a provocat matreata. In afara de unul foarte lichid de la Kallos in general nu am avut foarte multe plangeri la sampoane.


            Rare Pearls este unul din parfumurile mele preferate de la Avon si intentionez sa-l mai recumpar.
          Imi place si Perceive si mai sunt cateva altele. Aroma persista si se simte inca pe deodorant.


           Mostrele de la Vichy mi s-au parut normale, nimic deosebit, dar nici rele.
           Masca de la Gerovital am folosit-o dupa fiecare spalare si mi-a lasat parul moale.
Mai apare in poza si o mini mostra de la Lambre pentru o crema de noapte cu ulei de masline. Imi plac cremele lor.


         Voi ce produse ati mai terminat?

Comentarii

  1. Ce de mostre Gerovital ai folosit...
    Am terminat niste exfoliante de la Sabon si niste deodorante spray.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante