Protejeaza-ti telefonul cu folie de protectie

           In general nu ma dau in vant dupa ultimele gadgeturi sau produse nou aparute, dar trebuie sa recunosc ca unele sunt chiar foarte practice si ar fi bine sa le avem cu toti.       
            In aceasta categorie intra folie de sticla securizata Allview, husa de silicon sau bateria externa.
            Telefonul meu este un Nokia Lumia si il am de ceva timp. Este destul  de rezistent, nu ca eu as da de pereti cu telefoanele. A cazut de cateva ori pe covoare si nu numai, dar nu am avut probleme. Insa acum aproximativ un an, cand mutam niste date folosind cablul de date mi-a scapat pe jos cu ecranul in jos. Am crezut ca il voi lua tandari de pe jos, dar asa are o dunga. Toata lumea mi-a spus atunci ai telefonul crapat, unii chiar de mai multe ori, pentru ca ei tot remarcau acest aspect. Mi-ar fi fost de mare ajutor o folie de sticla. Abia atunci am aflat si eu de ele. Sunt foarte ieftine si aproximativ pentru toate modelele de telefoane sau tablete.
          Pe site gasiti o gramada de modele:de la Iphone, Sony, Samsung Galaxy, Nokia Lumia sau Microsoft Lumia, Huawei, Vodafone Smart. 

             O folie de protectie bine aplicata te scapa de o bani cheltuiti aiurea pe schimbarea ecranului si de timpul petrecut pe drumuri. Am colegi care au pe ecran folie, l-au scapat si acum se vad doar urme fine jos de tot pe sticla si inca mai poate fi folosita folia de protectie, iar ecranul telefonului este impecabil.  
           Foliile din sticla sunt mai rezistente decat foliile obisnuite, iar in cazul unui accident se crapa doar folia, nu si ecranul. Deci protejati-va ecranul telefonul ca sa aveti o grija in minus. Nu stiti niciodata cand va poate scapa din blugi, din geanta sau cineva sa va dea usor peste mana cand sunteti cu telefonul in mana. Ultima varianta chiar am patit-o.
            Iar pentru o protectie sporita puteti opta si pentru o husa de silicon Allview. Evident este si aici pentru mai multe modele de telefon.  

          Voi aveti folii de sticla pentru telefonul vostru? Dar huse folositi?
 




 


Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman