favoritele lunii aprilie

           O noua luna s-a incheiat asa ca vorbesc si eu aproape la timp despre favoritele lunii aprilie. Nu am foarte multe produse nou descoperite. In mare m-am intors la produse pe care le-ati mai vazut.


          Balsamul de buze de la IDC Institute este un dupe dupa EOS. Nu este cel mai hidratant balsam folosit, dar este practic si nu va lasa la greu. Mai ales in aceasta perioada. Gasiti aici mai multe sortimente.
          Crema de ochi de la Oriflame din gama Milk&Honey chiar imi place. De obicei nu gasesc ceva care sa-mi hidrateze pe cat imi doresc zona de sub ochi, dar aceasta chiar face ce trebuie.

          Crema de la Cien ati mai vazut-o aici. Nu are spf, in rest este grozava si imi place si recipientul din sticla. Pretul este de doar zece lei in lidl, uneori si mai putin daca mai este si redusa.
          Apa micelara este produsul ideal pentru mine. M-am intors la cea de la Gerovital pe care v-am aratat-o aici pentru ca as vrea s-o si termin. Vreau sa testez o alta din noua gama a celor de la Farmec in curand. O sa va ofer si voua posibilitatea de a o testa de indata ce voi da startul concursului pe instagram. Stati pe aproape deci.😀


           Vedeta lunii este un ulei tratament cu lotus de la Clarins: intra repede in piele, o hidrateaza in profunzime si nu o lasa uleioasa.


           Parfumul Today de la Avon il folosesc de ani buni si nu cred ca am sa ma opresc prea curand. Varianta pe care o folosesc acum este de o suta de ml, relativ nou lansata. Inca mai au si varianta cu cincizeci de ml. Este unul dintre cele mai persistente parfumuri de la ei.
         Spuma de dus de la Balea miroase pur si simplu delicios. Am luat-o la oferta la cinci lei, dar oricum produsele lor sunt ieftine. Aroma aleasa de mine este grapefruit cu lime. Nu usuca pielea si momentan nu am avut probleme cu recipientul.
         Deodorantul Dove invisible dry este unul dintre favoritele mele. Parfumul mi se pare tare subtil si nu pateaza hainele. Un review gasiti aici.
          Keratina lichida de la Anian a facut obiectul postarii de aici  si de atunci este nelipsit din  rutina de ingrijire a parului.


           Nu am mai recomandat de multisor o carte la favoritele lunii, dar astazi o fac. Un roman exceptional este Sub luna de sofran.


          Un film pe care l-am vazut abia recent desi el este din 2014 si a fost chiar nominalizat la Oscar este The judge. Actorii au jucat tare bine si cred ca merita vazut.


          Si pe Don't say a word (2001) l-am vazut tot pentru prima oara si este un thriller destul de bun.


           Un film mai potrivit pentru adolescenti sau pentru parinti de adolescenti este Girl on the edge (2015), dar nu e musai sa va incadrati in aceste categorii.


         Un film cu putina actiune este Olympus has fallen (2013).


         Voi ce filme bune ati mai vazut?

Comentarii

  1. Si eu am cumparat balsamul de buze pentru o prietena si o alta varianta de la IDC INSTITUTE pentru mine si sunt multumita de el. Am castigat concursul Dove asa ca o sa ma reintorc la deodorantul lor, dupa ce am folosit deodorante de la Balea, carora le ador mirosul.
    Ultimul film vazut a fost Fast & Furious 8. Mi-a placut cel mai mult din toata seria. Iar la tv am vazut: Then She Found Me din 2007, care mi-a placut, are o poveste de viata impresionanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In afara de gel de dus si peeling nu am incercat nimic de la Balea. Mi-am zis candva ca voi incerca si un deodorant de la ei, dar recent cand am ramas fara ele am mers pe alte alegeri. Sper sa nu uit si data viitoare. Multumesc de recomandari.

      Ștergere
  2. Imi plac favoritele tale. Chiar e extraordinar uleiul si tine foarte mult, cred ca ajunge pt jumatate de an- un an. Am mai auzit de spuma de dus Balea, poate o sa o incerc si eu.
    Multumim pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman