Gateste cu Vegeta

           In cadrul campaniei celor de la Buzzstore cu Vegeta Romania am primit condimente delicioase pentru marinare.


            Daca doriti sa va incrieti si voi pe viitor la campaniile Buzzstore aveti un link aici.

           Am testat condimente lichide pentru marinare: universal, barbeque, cu bere, cu usturoi si picant. Si inca zece seturi pentru prieteni care contin: Condimente lichide pentru marinare cu usturoi si universal. Pachetul a mai continut si o carte de bucate pentru retete cat mai gustoase.


            Mananc in general carne de curcan si vita, dar mai ales uneori si carnea de porc. Pe cea de pui o evit pentru ca nu cunosc  pe nimeni pe la tara si nu prea am incredere in cele din comert. Imi place si pestele, dar in ultimul timp nu prea l-am mai consumat. Voi incepe sa-l consum mai des in perioada urmatoare, mai ales ca am testat condimentele lichide pentru marinare de la Vegeta si au fost pe gustul meu.
           Condimentele se folosesc foarte usor: nu este nevoie decat de 30 de minute pentru marinare. Un plic este pentru o utilizare si nu este nevoie decat sa-l turnati unde aveti carnea. Evident puteti sa-l tineti mai mult de 30 de minute pentru un plus de aroma. Nu mai trebuie sa stati sa amestecati ingredientele pentru marinare, acum avem la indemana noile sosuri pentru marinare de la Vegeta.


          Sunt mare consumatoare de mancare picanta, asa ca am folosit cu mare drag contimentul picant, pe care l-am savurat cu o salata de sfecla si muraturi.


          Nu zic nu nici la usturoi. Marinarea a facut carnea tare gustoasa.




          Voi ati testat condimentele lichide de la Vegeta?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman