Lumina iubirii - Jay Asher

            Am tot vazut pe diverse bloguri cartea Lumina iubirii de Jay Asher si mi-am dorit s-o citesc si eu. Am gasit-o la editura corint si am inceput s-o citesc de indata ce a ajuns in mainile mele.


             Lumina iubirii este o carte  micuta, de 250 de pagini, care aproape ca se intorc singure. Actiunea se invarte in jurul unui secret care te prinde.
              Sierra traieste in Oregon in marea majoritate a anului, dar o luna de zile, intre Ziua Recunostintei si sarbatorile de iarna, se muta cu familia ei in California pentru a vinde brazi. Inca de anul trecut familia ei se gandeste daca sa mai tina afacerea din moment ce este in pierdere. Totusi parintii ei asa s-au cunoscut.

              Sierra isi doreste sa stea si cu Rachel si Elizabeth, prietenele ei din Oregon, dar si cu Heather, pe care nu resuseste s-o vada decat o luna de zile cand este in California. Heather isi doreste o iesire in patru, dar ca sa se intample acest lucru Sierra trebuie sa-si gaseasca un partener pentru "o aventura sentimentala de vacanta". Initial refuza, apoi il cunoaste pe Caleb si se razgandeste. Heather insa ii marturiseste ca despre Caleb circula un zvon: si-a atacat sora, pe Abby,  cu un cutit, iar aceasta din urma a plecat ulterior sa locuiasca in alta parte.
          Va las pe voi sa descoperiti exact ce s-a intamplat si care sunt acum relatiile dintre Caleb, Abby si parintii lor. Oare cum il vor privi parintii ei pe Caleb, in conditiile in care pe toti pretendentii tatal ii trimitea sa spele toaletele, iar Caleb mai are si un trecut mai vulcanic.

             Caleb este chelner la Brealfast Express si din bacsisurile castigate cumpara brazi pentru familiile care nu isi permit unul.



           „N-as judecat niciodata motivele de despartire ale altcuiva. Fiecare vrea sau are nevoie de lucruri diferite."

           „-Nu crezi? il intreb. Stii ca n-ar fi facut-o.
           -Nu stiu asta, zice el. Iar tu nu ai fost acolo."

           Ati citit-o? 

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante