Haul Promomix

           Am descoperit un magazin cu produse cosmetice si nu numai la preturi extrem de bune. Si evident m-am gandit sa impartasesc cu voi aceasta veste si sa profit de ocazie. Vorbim astazi despre promomix. Pe site-ul lor gasiti inclusiv produse de curatenie si chiar si dulciuri.


            Am luat multe deodorante, pentru ca in ultima perioada sunt prinsa cu multe si nu pream am mai avut timp sa intru in suprmarket-uri dupa cumparaturi. Si oricum deodorante folosesc mereu, deci sunt oricand mereu binevenite. Chiar daca fac stoc scad vazand cu ochiul, deci nu se pune problema ca imi vor expira. Preturile sunt mult mai mici decat in magazinele noastre: intre cinci lei (cel de la Fa) si sapte (cele spray de la Dove), iar stick-urile opt lei Dove si sase Nivea.


             Nu m-am putut abtine si am pus in cos si cateva geluri de dus. Pe cel pro-age de la Dove trebuie sa recunosc ca este pentru prima oara cand il vad. Nu l-am incercat insa, dar miroase tare bine. Tocmai am dat gata un nou gel de dus si cred ca il voi mai deschide si pe cel cu nuca de cocos de la Dove. Acum ceva timp incercam sa folosesc unul pana la final, dar am devenit mai curioasa cu ele si am deschis mai multe. Incerc totusi sa pastrez un numar decent de geluri de dus deschise, dar Dove ma tenteaza si imi place mult textura cremoasa a gelurilor lor de dus.
           Pentru ca deodorantul Palmolive cu aroma de capsuni mi-a placut tare mult l-am luat si pe acesta cu ulei de macademia.
           Dupa cum vedeti sunt protejate ca sa nu curga, lucru care mi-a placut si am vrut sa-l vedeti si noi. Nu de putine ori am auzit de produse sparte in colete.



             V-am aratat in produsele terminate ca am terminat o pasta de dinti de la blend-a-med si desi preferatele mele sunt cele de la Colgate am inhatat si inca una blend-a-med.


            Voi ce ati mai cumparat in ultima perioada. Stiati de acest site?

Comentarii

  1. As fi luat ceva, dar costa mult transportul. Vad ca transportul e gratuit daca suma depaseste 199 lei, asa ca probabil o sa fac o comanda cand o sa vreau sa iau mai multe, deocamdata as fi luat doar 2 geluri de dus Dove care faceau 12 lei. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman