Iluminatoare The Balm si un dupe

             Postarea de astazi este despre mult iubitele mele iluminatoare. Si nu, nu despre toate pe care le am. Vorbim astazi doar despre Mary-Lou Manizer, Cindy Lou-Manizer si un dupe dupa Mary Lou de la Glowcomotion.


            As face baie in iluminatoare, atat de mult imi plac. Nu sunt primele, nu sunt nici ultimele pe care le am, dar probabil cel mai cunoscut este iluminatorul de la Mary Lou. Cindy Lou si Mary Lou sunt din Marrionaud, de la brandul The Balm, iar dupe-ul este de pe Elefant.

            Mary Lou este probabil printre cele mai folosite pe care le am. Pozele sunt de ceva timp facute si intre timp am mai consumat din el. Nu m-am saturat de el, dar am zis sa mai folosesc si celelalte iluminatoare.

           Cand il aplicati este evident si putin se mai duce de-a lungul zilei. Pentru mine nu este iluminatorul pe care sa-l folosesc cand vreau ceva subtil si acest aspect e unul dintre aspectele care imi place cel mai mult la el. Evident imi place tare mult si nuanta. Recipientul este fain si ofera si o oglinda. A venit in cutiuta pe care o vedeti in imagine. Il gasiti aici.


             Dupe-ul dupa el este mai subtil, ramane la aceeasi intensitate pe ten. Nuanta este destul de asemanatoare cu cea oferita de Mary Lou, dar este totusi o diferenta de glow intre ele. Recipientul este din plastic, dar daca va doriti ceva mai ieftin si bun cred ca este alegerea potrivita. Pretul difera in functie de promotie si este intre 11-17 lei.
            Nu a venit in cutiuta, a avut doar un scotch, care sa demonstreze ca este neutilizat.


          Asemanarea dintre cele doua mai este si la primul strat, care era mai sters. Adica evident ca pe Mary Lou l-am testat inainte nu m-am bagat doar pe isteria creata acum cativa ani in jurul lui. Si prima oara cand l-am folosit era cam sters. Probabil le dau cu un strat subtire de ceva, intrucat la inceput evident oglinda este curata.

   
     Cindy Lou este mai mult un blush, decat un iluminator dar pentru ca este sora lui Mary Lou isi gaseste locul in aceasta postare. Trebuie folosit mai putin, pentru ca daca exagerati nu arata bine. Evident este foarte important tonul pielii. Il gasiti aici


            Sunt pigmentate, se pastreaza pe piele, desi se iau pe telefon putin. Raman printre favorite, desi lista cu favorite este mare. De placut imi plac toate trei si celelalte pe care vreau sa vi le arat intr-o postare viitoare. Probabil exagerez cu numarul iluminatoarelor, dar imi plac tare mult. Nu sunt genul care sa ma machiez zilnic, dar langa un rimel si un glos/ruj un iluminator (fie el mai discret sau mai pigmentat) merge foarte bine.
             Toate se blenduiesc usor si sunt cremoase.


            Voi le-ati incercat? Care va place mai mult?

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman