Ruj Lichid Mat Melkior

           Am topait de bucurie cand lip stain-urile de la Melkior au ajuns la mine.
           Desi poate la prima vedere veti crede ca usuca buzele nu se intampla asa ceva. Pentru a nu se transfera trebuie sa asteptati putin pana se "asaza" pe buze. Se usuca mat. Aplicatorul este ca cel pentru gloss-uri: : un buretel micut care ajuta la aplicarea precisa a produsului. Nu este nevoie sa aplicati de mai multe ori, acoperirea este maxima dintr-o singura aplicare.

            Nuantele disponibile sunt: sexy, joy, ecstasy, daring, faithfully, happy. Aceste produse reprezinta o combinatie intre un ruj lichid si un luciu mat, cremos.


             Produsul sta pe buze timp indelungat, sunt rezistente la transfer, dar se demachiaza usor cu apa micelara fara sa insistati.
             Dupa aplicare nu am senzatia de buze care tin, practic nici nu il simt. Este consistent, deci nu trebuie sa va faceti probleme ca va curge.

            Varianta este de 7 ml, dar evident tine suficient. Nu curge prin geanta, deci puteti sa-l luati cu incredere nu va va pata lucrurile.


           Asa cum Melkior ne-a obisnuit deja produsele lor sunt extrem de pigmentate. Aceste rujuri nu fac exceptie. Mai jos aveti swatch-uri.




           Desi finishul este mat, produsul este cremos. Imi place ca rezista mult si nu usuca buzele. Culorile sunt potrivite atat pentru un look natural si rapid, cat si pentru a pune accept pe buze.

               Le gasiti aici si nu uita ca folosind codul  melkior10strumfette pe site www.melkior.ro si ai -10% la toate produsele + Transport Gratuit!


           Care este nuanta voastra preferata?

Comentarii

  1. eu am faithfully si e preferata mea <3
    formula e geniala!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer joy, dar nici sexy nu-mi displace si nu ete nici una de lepadat. :-)

      Ștergere
  2. Pentru mine ar fi primul lipstain care nu usuca buzele, chiar trebuie sa-l incerc si eu. Interesant ca se demachiaza cu apa micelara, de obicei produsele de genul acesta au nevoie de demachiante pe baza de ulei. Trebuie neaparat sa-l incerc si eu, nuanta Joy imi place tare! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am folosit nimic din aceasta gamă, dar se pare că merită!

    RăspundețiȘtergere
  4. FB Pusa Raisa
    Imi plac rujurile de la Melkior iar cularea Ecstazi este preferata mea !

    RăspundețiȘtergere
  5. Macar de faceai niste swatchuri tu la nuante...ca cele de pe site le stim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti chioara? Nu vezi poza cu swatch-uri in postare? De rautacismele tale inutile sunt satula si tin sa te anunt ca este ultimul comentariu pe care ti-l mai aprob in acest stil. Vino cu niste comentarii pertinente. Mereu citesti pe diagonala. Nu te obliga nimeni sa ma urmaresti/sa te uiti la ce fac.

      Ștergere
    2. Nu este nici un comentariu rautacios. Ci pur si simplu iti spuneam ca era bine si frumos daca faceai swatchuri la toate nuantele primite! Doua din ele sunt cele de pe site-ul Melkior!
      Si te rog sa nu ma jignesti, pentru ca eu am vorbit frumos cu tine mereu. Eu, spre deosebire de multi, citesc articolele unde comentez! ;)
      Daca vrei sa intelegi si sa accepti si niste sfaturi (asa cum am facut mereu) bine, daca nu, e treaba ta!
      Sau tu accepti numai cuvinte de lauda? :)

      Ștergere
  6. Acum ai reusit sa te exprimi altfel. Este suficient un swatch, nu e nevoie sa umplu postarea cu ele. De peste un an de zile numai critici imi aduci ceea ce ma face sa ma intreb de ce mai intri pe diverse postari/retele de socializare daca nimic din ce fac nu iti place. Am eu o banuiala dar ma abtin. In ciuda criticilor tale ti-am tot lasat comentarii decente de fiecare data, dar m-am saturat de fitele tale ca sa nu le numesc altfel. Tu nu esti standardul meu in cazul in care asta credeai. Vrei respect oferi respect. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu despre ce vorbesti? Esti un blogger, ca si mine, asa ca mai dau peste articolele tale si mai intru...dar nu o voi mai face! ;)
      Nu sunt platita sau ceva de genul asta, insa mi-as dori ca toti sa evoluam!!!
      Nu este nevoie sa fiu standardul cuiva, si mai ales al unei persoane care nu ma urmareste! Asa cum tu scrii aici pe blogul tau, la fel fac si eu. Eu chiar am incercat sa te ajut cumva sa evoluezi, sa vezi si din punctul altora de vedere cum se vede ce faci.
      Succes! :)

      Ștergere
  7. Fie ca tine, conteaza insa modul in care te exprimi. :-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante