Albirea dintilor acasa

           Albirea dintilor nu este un subiect nou pentru mine. De ceva timp ma ocup mai mult de acest aspect, pentru ca imi plac dintii albi, nepatati. Nu am probleme mari cu dintii, dar nici nu sunt impecabili. Asa ca am incercat si benzile pentru albirea dintilor Flash Strips cu extract de carbune nano activ din coaja de bambus.
             Rezultatul pur si simplu m-a lasat cu gura cascata.


         Cutia este pentru pana la 14 folosiri. Dar cel mai probabil va va ajunge pentru mai mult timp, pentru ca rezultatele se vad inca de la prima utilizare.
           Am primit si un "masurator pentru dinti" pentru a vedea cum stau la inceput si pana unde trebuie sa ma opresc.


          In fiecare ambalaj sunt doua benzi: una pentru dinti superiori si una pentru dintii inferiori. Benzile se deslipesc pe rand si se aplica pe dinti. Se potrivesc apoi la oglinda ca sa fie aranjate cat mai bine pe dinti. Sunt negre asa ca nu vor arata prea bine, dar rabda baba la frumusete, nu? Benzile se afla pe un suport transparent si se desprind tare usor. Foarte important este ca nu contin peroxid de hidrogen. Au un gust placut. Se pot tine pe dinti de la 15 la 120 de minute, eu le-am tinut 60 de minute.
           Rezultatul va va uimi. Nu aluneca, iar dupa utilizare se arunca la cosul de gunoi.



             Benzile cu carbune activ au 3 straturi:
-primul pentru aderenta pe dantura
-al doilea pentu curatarea si dezinfectarea dintelui
-al treilea ce elibereaza oxigenul activ din Nano Carbune si albeste dintii rapid si fara dure

         Acum sa vedem ce au reusit sa faca pe dintisorii mei:
inainte:

si dupa doar doua utilizari:


             Dupa doar doua utilizari dintii sunt de un alb imaculat si m-am oprit. Dar cutia are 14 bucati de cate doua benzi.
            Puteti repeta tratamentul de fiecare data cand simtiti nevoia.
            Am mai incercat un tratament de albire a dintilor despre care am scris pe blog, dar acestea sunt mult mai eficiente si mai rapide. In plus sunt recomandate si persoanelor cu dinti mai sensibili
pentru ca nu contin peroxid.

          Le gasiti aici: aici.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante