Rochia rosie din dantela

                O rochie rosie cu dantela o consider perfecta pentru o tinuta eleganta prin natura sa. Rosu este si culoarea mea preferata, dar este o culoare indrazneata care atrage privirile. Este si una dintre preferatele mele datorita design-ului, modelului, dantelei si culorii.


            Desi este extrem de eleganta este lejera, foarte comoda si deseneaza umbre pe asfalt.
           Evident are si o jupa si lungimea este pe placul meu.



            Mi-a placut foarte mult de cum am vazut-o pe site asa ca am pus-o in cos imediat. As fi vrut sa iau S, dar mi-a fost putin teama ca nu o sa va bine si am mers pe M si se pare ca am nimerit marimea mea.


            Am mai bifat o rochie pe care o aveam de mult pe lista si pe care o consider o investitie, putand fi purtata in mai multe ocazii. O consider nemuritoare si un must-have.


             Rochia rosie cu dantela poate fi purtata si fara umeri, situatie in care devine extrem de sexy.














           Va place rochita mea?

Comentarii

  1. Mie imi place mult cum vine la baza gatului ;ador astfel de modele dar eu avand umerii lati nu m-ar avantaja dar imi place sa vad pe altcineva .Iti vine ca turnata sa o porti cu drag mereu .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine iti sta! ♡ Rochia chiar e superba, indiferent de nuanta . Pacat ca dantela e asa firava.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba rochita,culoarea imi place,iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman