Secretul sotului - Liane Moriarty

            Secretul sotului prezinta viata a trei femei: Cecilia Fitzpatrick, casatorita cu John-Paul si mama a trei fete (Esther, Polly si Isabel) si care este consultant Tupperware; Tess, care este casatorita cu Will, care se indragosteste de verisoara sotiei, Felicity si Rachel Crowley, care inca incearca sa-si revina dupa moartea fetitei ei la varsta de saptesprezece ani. Rachel este bunica de doi ani, iar fiul ei si cu sotia lui se hotarasc sa plece la New York cu nepotul ei, Jacob,  iar ei ii este greu sa accepte si aceasta lovitura.


             Cecilia a gasit in pod o scrisoare de la sotul ei si cand i-a spus acestuia ca a gasit scrisoarea, si-a dat seama este mintita si dupa ce mintea i-a tot umblat la multe grozavii care ar fi putut sa se fi intamplat s-a hotarat sa deschida scrisoarea. Insa Jean-Paul s-a intors mai devreme din calatorie.
          Am citit jumatate din volum pana sa aflu care este secretul  si apoi mi-am dat seama ca era mereu in fata ochilor mei. Totul conducea la acel secret, dar cumva Liane Moriarty prin Cecilia m-a tot plimbat prin gandurile ei si mi-am imaginat si eu tot felul de lucruri. 
            Secretul sotului m-a prins cu totul, initial sa aflu care este secretul, apoi pentru a afla cum se termina. Ce se va intampla cu Will si Tess, ce va face Cecilia cu sotul ei si daca Rachel va reusi sa treata peste moartea copilui ei. Imi plac toate cele trei povesti si va recomnd cu mare drag cartea. O gasiti la libris.

             O recenzie la Marile minciuni nevinovate gasiti aici.
             Romanul se bazeaza pe ideea iertari si a consecintelor care decurg din neiertare. Mai adaug si ca mai exista o tentativa de crima in roman. 



          „A gresi este omenesc; a ierta este dumnezeiesc." (Alexander Pope)

           „Ea nu era genul acesta de bunica. Cand venea Lauren in vizita, se straduia sa fie soacra perfecta: grijulie, dar nu sacaitoare, interesata, dar nu iscoditoare. Nu critica niciodata si nici nu dadea sfaturi in legatura cu Jacob, nici macar lui Rob cand era singur, fiindca stia cat rau i-ar face lui Lauren sa auda „Mama zice…” Nu era usor. "

           „- Nu-mi pasa daca te culci cu Will sau nu, a intrerupt-o Tess. De fapt, chiar cred ca ar trebui sa te culci cu el. Ca sa stii o treaba. Dar n-am sa permit ca Liam sa creasca cu parintii divortati. Ai vazut si tu cum a fost cand au divortat ai mei. Stii ce a inseamnat asta pentru mine. De-asta nu pot sa cred…
          A simtit o durere arzatoare în cosul pieptului. Si-a apasat palma acolo. Felicity amutise.
          - Tu n-ai sa apuci sa traiesti cu el pana la adanci batraneti, a spus ea. si stii de ce? Pentru ca eu sunt gata sa astept. Am sa astept s-o termini cu el. A inspirat adanc, cutremurandu-se. Consuma-ti aventura asta dezgustatoare si pe urma da-mi barbatul inapoi."

           „Oamenii credeau ca o tragedie te face mai intelept, ca automat te ridica la un nivel spiritual mai inalt, dar lui Rachel i se parea ca de fapt se intampla exact invers. Tragedia te face meschin si dusmanos. Nu-ti ofera clarviziune si o intelegere mai profunda a lucrurilor. N-a inteles nimic despre viata asta, decat ca viata este arbitrara si cruda, ca unii criminali scapa nepedepsiti, in timp ce altii comit o greseala neinsemnata si platesc un pret imens. "

           „ -Chiar crezi ca acum vom face un copil si cu asta, gata, vom trai fericiti pana la adanci batraneti ? a intrebat Tess. Un copil nu repara o casnicie. Nici macar nu stiam ca am o casnicie care avea nevoie de reparatii."

Comentarii

  1. Am vrut sa o citesc acum mult timp, dar era imprumutata la momentul respectiv si apoi am uitat. Poate o s-o citesc candva ca pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante