Pregatiri pentru iarna

             Vine iarna si imi pare bine doar daca sunt echipata corespunzator.  Iar pentru acest lucru intru cu incredere pe Matar si caut ghete, botine si cizme. Aici gasiti o multitudine de produse la preturi accesibile pentru orice portofel. Modelele sunt pentru a incanta toate gusturile. Orice gusturi ati avea este imposibil sa nu va gasiti ceva pe site.                                    
            Fiecare produs in parte beneficiaza de poze detaliate care te ajuta sa-ti faci o parere exacta despre produs. Aveti informatii atat despre material, cat si despre marimea tocului. E bine sa va uitati la fiecare poza pentru produs pentru a evita surprizele neplacute la livrare.
                              
              Cand au aparut botinele nu eram eu prea mare fan, intre timp lucrurile s-au schimbat si pur si simplu ador botinele.
              Imi plac si cele crem din prima poza:
dar si cele din piele intoarsa gri:                                                                                  

             Eu prefer botine cu toc gros, dar m-am gandit ca poate vor fi doritoare care prefera tocul cui, asa ca am selectat ceva si pentru voi.


si urmatoarea pereche este aici pentru ca iubesc rosul:       
                 

          Trecand la ghete imi plac si modelele cu siret destul de mult:

             Nu zic nu nici la cizme, chiar si la cele tip UGG. Chiar daca stiu ca sunt multe persoane carora nu le plac, eu le gasesc foarte faine, calduroase si arata tare bine cu o pereche de blugi skiny,  daca sunteti mai slabute.         
                                           

             Favoritele mele sunt cele din piele naturala:        
       

           Cizmele negre sunt foarte usor de asortat si purtat si fiind asa inalte nu veti avea probleme la o iarna mai grea, asa cum se anunta. Sunt si mult mai rezistente la eventualele incidente si nu trebuie ingrijite cu atat de multa atentie. Arata foarte bine atat cu rochii, cat si cu fuste sau blugi.  Gasiti o multime de modele care va scot din anonimat: catarame, tinte, lanturi, franjuri.


             Site-ul este aprovizionat cu modele superbe pantofi de toate felurile, de la sandale, balerini pana la  ghete, botine si cizme.  Preturile sunt accesibile, iar articolele sunt de calitate.        

             Care este perechea voastra preferata din cele alese de mine? Ati gasit pe site si alte modele care v-au atras atentia? Ce alegeti intre cizme, ghete si botine?

Comentarii

  1. Tare prima pereche de botine cu toc cui...

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac si botinele si cizmele sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac cele negre lungi.ultimele.sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  4. FB Pusa Raisa

    Si eu port iarna botine ,imi plac foarte mult sunt usoare si comode. Doar cand este zapada mare si alunecus port cizme . Imi place ce ai ales tu ,cum se spune ai de toate pentru toti , :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Fb Ciofu Monika
    Îmi plac mult botinele

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman