Cumparaturi pentru casa de pe Rosegal

         As fi vrut sa fac postarea in casuta mea, dar mai dureaza asa ca este foarte posibil ca nici urmatoarea comanda sa nu fie la mine, ca sa va arat exact cum arata.  Am luat o multime de bunatati de pe  Rosegal si sunt incantata de toate. Pentru covoare mai astept ca sa pot face masuratorile exact.

 
         Imi place tare mult si abia astept s-o lipesc pe faianta din baia mea. Incap lejer in ea 3-4 periute de dinti si o pasta de dinti. Sunt mai multe culori si mul mai multe modele pe site. Voi mai lua cateva. Cred ca pot fi folosite si in dreptul biroului ca un feld e penar in care sa punem pixuri sau creioane.


        Lalele albe nu arata deloc artificial. Am crezut ca vor arata ieftin, dar arata destul de veritabile. Chiar si din apropiere nu poti face o diferenta cu unele adevarate. Au ramas momentan pe birou pentru a mai invelesi putin locul, dar intentionez sa mai comand cateva pentru locuinta.

          Suportul pentru ustensilele de bucatarie este din inox, ceea ce este foarte potrivit pentru aburii de bucatarie. Cred ca va sta unde este braul de bucatarie. Va ajuta la utilizarea spatiului eficient si arata tare bine. 


           Fiecare parte are inauntru suruburile de care are nevoie pentru sustinere si cuburile arata tare bine. Abia astept sa-l "instalez" in bucatarie. 

 
            Pe acesta l-am testat deja si sunt multumita. Nu am vrut sa iau ceva din plastic, pentru ca vreau sa tina si nici din metal ca sa-mi rugineasca. Inoxul este alegerea perfecta.  Cel mai probabil va sta cum vedeti pe suport. 


         Fata de perna arata superb. Am ales modelul cu trandafiri rosii. Are fermoar in loc de nasturi si mi-a placut asta. Cred ca voi alege o lenjerie in ton cu ea.

Ultimul obiect achizitionat, dar nu cel din urma este o bratara pe care am purtat-o la evenimentul Bottega Verde chiar aseara.


        Mai am un covor de baie pe care abia il astept sa soseasca, ca sa vi-l arat.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman