Elixir Gamarde

             Am mai folosit produse Gamarde asa ca am ales cu incredere un elixir. Asteptarile nu mi-au fost dezamagite. Am folosit inca din prima seara cand a ajuns la mine aceasta potiune miraculoasa. Nu cred ca este o noutate pentru nimeni ca somnul ajuta la frumusete, dar ce te faci intr-o perioada mai incarcata? Apelezi la produse care sa alunge oboseala de pe ten.


               Produsele Gamarde sunt cosmetice bio. Acest elixir vine intr-un recipient de sticla si este prevazut cu o pompita, ceea ce ajuta la mentinerea calitatii ingredientelor. Are o textura usoara si hidrateaza rapid si intens. Pielea este intens hidratata si nu lasa nicio pelicula unsuroasa la suprafata pielii. Se poate folosi atat dimineata, cat si seara. Dupa ce o aplic tenul meu arata mai odihnit.

          Ce spun ei: „Eficacitate dovedita in urma unui test efectuat pe un esantion de 12 femei : 56% mai multa hidratare dupa o ora de la aplicare." Face parte din gama de hidratare Hidratare Activa.

          Mirosul este discret. Elixirul Gamarde este un adevarat rasfat pentru ten. Este nevoie de o cantitate mica de produs pentru intreaga fata si pentru gat. Doua-trei pompite sunt suficiente. desi il folosesc de ceva timp mai am inca suficient in sticluta.

          Din pacate am pierdut cutia, asa ca va las lista de ingrediente mai jos.

Ingrediente active naturale:
 Aloe Vera* : hidrateaza si calmeaza pielea.

Ulei de alune* : restabileste supletea si catifeleaza pielea.

Ingrediente :
aqua (apa), extract din frunze de aloe barbadensis*, triglicerida caprilica, parfum (parfum), propanediol, siliciu, glicerina, xilitilglucozid, lauril glucozid, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, anhidroxilitol, ulei din seminte de corylus avellana (alune)*, gamarde aqua (apa gamarde), caprilat gliceric, hialuronat de sodiu, tocoferol, xilitol, roz ultramarin (ci 77007), guma xantan, acid citric, citronelol, linalol.

*ingredient de origine biologica

100% din ingrediente sunt de origine naturala

21% provin din Agricultura Biologica.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman