Noi dorinte de pe Dresslily cu ocazia 11.11

          Astazi este ultima zi in care mai puteti beneficia de reduceri masive pentru cumparaturi. Asa ca nu am putut sa ma abtin si am mai plasat o comanda pe Dresslily.
         M-am uitat mult timp dupa rochite, dar nu am reusit sa gasesc ceva pe placul meu. M-am riscat acum si am comandat-o pe prima Sper ca am nimerit marimea mea.

             Tot in ton cu rosu, am zarit si o geanta rosie care ma atrage.


            Sunt mai multe genti care imi plac de la ei de pe site:



          Geanta aceasta chiar trebuie sa-mi soseasca zilele acestea. O am pe negru, dar trebuie sa recunosc ca ma tenteaza s-o mai cumpar si in alte nuante.
Geanta neagra

         Am gasit si un portofel tare fain si l-am pus si pe acesta in cos. 

Portofel
 
        Rochie de mai jos este foarte potrivita pentru mediul office.

Rochie office

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman