produse terminate #10

             Luna octombrie s-a terminat de ceva timp si am tot vrut sa fac aceasta postare pentru produse terminate, dar nu am avut timp. Avem si cateva noutati.


            Deodorantul Dreams de la Avon mi-a placut tare, tare mult. Miroase usor dulce, dar este persistent si aroma a fost pe placul meu.
             Am terminat si o mostra de la Gerovital Men fara alcool. Cred ca este un produs nou lansat. L-am primit la un eveniment impreuna cu alte mostre si l-am folosit, ca eu mai folosesc si produse pentru barbati uneori.


         La capitolul geluri de dus, nu cred ca mai este un secret pentru nimeni ca imi place Dove, indiferent de aroma. Doar ca unele imi plac mai mult ca celelalte. Sunt cremoase, hidratante si curata bine. Imi place si cocosul si in general nu am probleme cu gelurile de dus sa-mi usuce pielea. Daca se intampla asa le folosesc mai rar. Nu este insa cazul pentru nici una dintre cele de ami jos. Pe cel de la Yves Rocher vi l-am aratat aici. Este cu floare de portocal si migdale. Ultimul, dar nu si cel din urma este cel de la The Body Shop. Iubesc produsele lor, miros asa de bine.


             Parfumul Pret-a-porter imi aminteste de copilarie. Inca miroase bine.
             Produsele de la Sabon sunt pentru un rasfat desavarsit. Crema de maini la tub o gasiti aici.Am vazut ca intre timp si alte branduri au scos formatul lor de creme. Cred ca mai am cateva produse de la ei in acest format.
           Oja de la Avon este in nuanta mea prefarata, rosu.


           Crema de maini de la Avon ati mai vazut-o pe aici, dar intr-o varianta mai mica.  Imi place mirosul ei de ciocolata, pentru ca nu este artificial.
           La sampoane mai am plangeri uneori, dar la acesta nu au fost. Nu l-am folosit eu totusi.


          Acestea sunt produsele terminate in luna octombrie. Deja s-au strans cateva pentru luna in care suntem.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman