Pulovar pentru iarna

          Am cautat destul de mult timp o geaca de blugi, dar nu am reusit sa gasesc ceva pe placul meu. Pana a sosit aceasta. Este cu mici desene de flori, destul de discrete, dar totusi vizibile si un pic mai scurtuta. Este potrivita pentru primavara si cred ca va merge foarte bine cu rochite. Am luat-o de pe Zaful.



          Imi place mult cum arata si cred ca am sa mai iau una, pe alt model evident. Arata bine si incheiata si descheiata.



          V-am pozat-o si din spate, ca s-o vedeti mai bine. Dupa cum vedeti am optat pentru un imprimeu discret, desi la ei pe site gasiti multe cu printuri mult mai mari.



           Pulovarul acesta superb este de pe Dreslily. V-am spus deja de multe ori ca imi place rosul. Mi se pare ca se potriveste pentru perioada Sabatorilor, dar merge purtat si dupa. Din pacate este deja sold out la ei, dar sper sa reapara.


Am purtat:




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman