Lady in red

         Pentru astazi am o tinuta mai de primavara sau poate de iarna daca schimbam haina rosie cu una mai groasa. Hainutele sunt de pe Gamiss, iar botinele de pe Rosegal.



         V-am spus de multe ori ca imi ador rosul si in ultimul timp pentru rosu si culori in tonuri de crem, bej am optat cand am ales noi achizitii.



          Scuze pentru cum arata haina, dar nu am cumparat inca un fier de calcat si sunt inca in mutari pentru noua casuta si nu am avut cum s-o calc. In rest sper ca va place tinuta, inclusiv hainuta rosie. Este subtire, dar imi place ca are si un cordon care accentueaza talia. Lungimea este perfecta pentru a fi purtata si cu o rochita la primavara.


         Botinele sunt superbe. Au si un fermoar decorativ. Imi place atat nuanta cat si cum arata. Tocul este mic si gros, exact cum trebuie.



           Geanta este de fapt un rucsac cu o multime de buzunare. Poate fi purtata si ca geanta, dar nu are bareta pentru a fi pusa pe un umar, decat ca rucsac. Se potriveste foarte bine si cu botinele.



            Am luat si un portofel. Cu multe buzunare si acesta. Imi place ca are multe compartimente pentru diverse carduri.




        Mai are si o sectiune care se deschide cu fermoar. Nu ma suparam daca avea doua. 😃


          Pulovarul nu este de fapt un pulovar. Este extrem de subtire. Nu cred ca am mai vazut vreodata ceva atat de subtire. Nici macar bluza nu o pot numi. Dar este ok. Este tricotat cred.



           Pozele de mai jos cred ca arata cel mai bine cat de mult imi place geantuta-rucsac. Am s-o mai urmaresc, poate reusesc s-o mai prind pe o alta culoare.

Am purtat: Pulovar



Comentarii

  1. Imi place mult hainuta rosie, este absolut superba si iti vine foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman